zaterdag 22 november 2008

Mijn Kluts...........................

Lieve Sinterklaas, het eerste wat ik vanmorgen zag,
was een pak sneeuw,
wat op ons stoepje lag.

Maar lieve Sinterklaas, ik moet u nog meer vertellen.
Ik ben mijn kluts kwijt geraakt.
Wilt u een nieuwe voor mij bestellen?
Wilt u dat voor mij doen?
Stopt u dan vanavond alstublieft
een mooie nieuwe kluts in mijn schoen.

Kijk eens wat wij zagen verleden week,
een blote kerstman, eh vrouw,
die over een hekje keek
En Baltasar, of hoe heet hij ook alweer
keek ernstig
op de kribbe neer.


En moet u nu eens horen.
Josef en Maria moeten zo weken staan
en maar wachten tot hun kindje eindelijk wordt geboren.

Met mijn zakken vol met pepernoten
en sinterklaas liedjes in mijn hoofd,
heb ik dit plaatje maar geschoten.

Dus lieve Sint,wilt u dat voor mij doen?
Ik wil graag een nieuwe kluts, want de mijne ben ik kwijt.
Stopt u hem in mijn schoen?























15 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoop voor je dat Sinterklaas je kluts gevonden heeft.
Zou hem bij deze plaatjes ook haast kwijt raken en denken dat het kerst is.
Fijne avond en zondag Bep.

Martine zei

Ik denk dat mannen liever die naakte kerstvrouw in hun schoen krijgen!
Hopelijk komt je kluts terecht!

Anoniem zei

Ja inderdaad daar zou je de kluts van kwijt raken hahahahaha

Maar tegen 25 december heb je hoe dan ook je kluts terug hoor.

Liefs van Sary en de bengels

curieuzeneuzemosterdpot zei

denk jij echt dat sinterklaas jouw kluts in 1 paar schoenen krijgt?????

ik zou een hele schoenwinkel klaarzetten? :-))

jouw humor is fantastisch, els!
de foto's maken het helemaal af! :-))

Anoniem zei

ehhhh ben nu ook mijn kluts kwijt...??? mooie foto's...goed gedaan elsie!!!

mieke zei

Begin September ligt hier alles al vol van de kerst artikelen.
Het is vreselijk vroeg en ik ben ook altijd aan het schelden.
Maar ja, niemand die naar mij luisterd.
Hahahahaha

Anoniem zei

O jee Els daar zou je je kluts ook van kwijt raken, kerst, sint, wat is het nou.
Je hebt wel mooie foto's er van gemaakt.

Anoniem zei

Ja, dat herken ik, die kluts ben ik ook vaak kwijt. Meestal vind ik hem wel weer terug. Als jij een nieuwe vraagt is hij dus helemaal weg. Hopenlijk heb je intussen iets in jouw schoen gevonden en dan bedoel ik geen zakje zout.

Anoniem zei

Lieve Snieklaas,

U vind het vast niet erg dat ik een klein verlanglijstje bij Elsje Fiederelsje plaats.
Er staat maar 1 wensje op.
Mag ik ook een nieuwe kluts Snieklaas??????
Graag een beetje degelijke en eentje die je niet zo makkelijk verliest.

met de groeten van Muzzzzzzz

Anoniem zei

Oh heerlijk, een laagje sneeuw!
Hier is alles gewoon kaal!

gr eva

Anoniem zei

Als je die kluts nog niet kwijt was zou je hem hier inderdaad kwijt van raken Els! Al zoveel kerst nog vóór de Sint, blote kerstvrouw noem maar op......Dat wordt nog moeilijk voor je om de kluts terug te vinden!! Zal duimen dat de Sint er eentje voor je heeft!

Groetjesss,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Haha, twee graag, voor mij ook eentje, ik ben hem al jaren kwijt! Mooie, sfeervolle plaatjes Els. Hier is de Sint nog volop aan de macht!

Anoniem zei

Na Sinterklaas, heb jij je kluts weer gevonden, let maar op.
Dat jij hem kwijt bent, kan ik me iets bij voorstellen ( leeftijd ) hahaha .
Maar die kinderen, het is allemaal zo dubbel.
Mooie sfeervolle kiekjes.
SUPER!!!!!!!!!

amy zei

valkenburg!!!
ik heb die blote kerst dame
helemaal bloot op de foto
ongeveer een jaartje terug
wat leuk om te zien dat we op de zelfde plek gestaan hebben
hi hi

pieterbie zei

Die naakte kerstvrouw vind ik keigrappig.