vrijdag 12 december 2008

't Is een beetje grijs buiten







©Els

19 opmerkingen:

Anoniem zei

LOL ... zo grijs zou ik 't ook wel buiten willen hebben, als ze maar niet komen eten! Mooie serie, vooral die tweede in galop en wat heb je ze mooi belicht op dat grijs!

Anoniem zei

Wat geweldig mooie foto's van de olifanten, vooral de tweede foto vind ik prachtig.
Fijn weekend gewenst!

Anoniem zei

Hahahahaha leuk gevonden Els!
Het is hier ook een beetje grijs buiten maar dan wel heel ander grijs! Tja....stel je voor dat het hetzelfde was, dan was er iets goed mis!

Fijn weekend!
beuzeblaadje

Anoniem zei

Wel actueel nu met de bekendmaking van de resultaten van het onderzoek, dat olifanten in dierentuinen niet erg oud worden.

Het zijn toch geweldige dieren, letterlijk en figuurlijk.

Anoniem zei

whahahaha ja heel grijs.
en nog zo`n urretje.
Ja hij zal het nodige wegen ..dat geloof ik...maar toch is het een urretje.

Anoniem zei

Het was hier ook grijs maar gelukkig hingen er geen slurfjes aan dat grijs naar beneden.

esther zei

heee ook in de zoo geweest...toevallig niet met mij of wel???? leuke foto's lijken wel wat op de mijne, haha

curieuzeneuzemosterdpot zei

;-))))))

met zo'n kolossen voor je neus is het niet erg om grijs te zien? :-))

kleurrijk weekend, els!

mieke zei

Maar dit grijs laat je toch wel mooi in de dierentuin he?
Hoef ik hier niet hoor.
Hahahaha

Anoniem zei

Mooie, aparte serie van deze grijze viervoeters. Je mag fier op deze foto's zijn, ze zijn beslist van hoog nivo!

Chris zei

Het ligt beslist NIET aan deze dieren Els!

Anoniem zei

Zo mag het van mij heel grijs buiten zijn. Prachtig!

Anoniem zei

Mooi grijs is niet lelijk!
Zo mag het wel vaker grijs zijn. ;-)

Anoniem zei

Ze hoeven bij mij nu niet direct door de tuin te banjeren, maar dit grijze uitzicht is lang niet gek.
Wat een dotje zeg!!!

Koen zei

Wat een prachtige verzameling dierentuinfoto's heb jij al niet???
Mooie grijstinten !

Anoniem zei

Whahahahahaha
inderdaad het is grijs buiten,
maar zo'n grijs mag van mij zelfs in de zomer.
Knappe foto's !
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Hihi, het regent toch niet? Vriendschappelijk,

Anoniem zei

Vind het niet erg om naar dit grijs te kijken mooie serie Els.
Bep

Anoniem zei

deze zijn veel mooier dan die van het circus vraag me af of ze ook zouden stelen als ze de kans kregen?
liefs hartje