dinsdag 25 september 2007

Bickel






5 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's van die heerlijke lummel.

xx
Bianca

Anoniem zei

Hallo Els,
Bedoelde je Bickel die op Micke zou lijken?

Heeft hij ook zo,n lange tong?
Als ik de onderste foto bekijk zou dat best eens kunen als Micke zijn mondje dicht heeft ziet het er ook zo uit hahahaaha
Wat een heerlijke toet heeft Bickel!

Hij heeft een nat oogje zie ik is hij verkouden?

Een knuffel vor Bickel en liefs van Sary en de bengels

Anoniem zei

Wat een leukerd- hij ligt daar mooi verstopt...;-)
En een sjieke naam met CK...;-)))

Anoniem zei

ik geloof dat bikkel overuren met slapen maakt ... de 'slapers'druipen uit de oogjes ;)) dat luie heb je mooi weergegeven ;)))

Els zei

Nee hoor, Bickel is niet verkouden ofzo.Hij heeft dit regelmatig.We gaan we niet meer mee klooien.Het is al zo n neurootje.Als hij op mijn schoot zit maak ik het schoon met een beetje gekookt water en het gaat met een paar dagen zo weer over.
En na een paar weken begint alles weer opnieuw.