maandag 24 september 2007

Weerbericht















Het weerbericht heeft weer eens een keer gelijk gekregen. Vandaag zou het gaan regenen maar in het noord-oosten eerst nog zon.
Ik dacht, laat ik nu eens de berichten geloven en heb de boel de boel gelaten en ben vanmorgen een heerlijke wandeling door het bos gaan maken. Lekker zonder jas en lekker foto's maken.
Nou om 3 uur begon het te spetteren en om 5 uur kwam de regen met bakken naar beneden.
Toen zat ik allang hoog en droog binnen, maar mijn was niet, die hing nog buiten......sukkel.


3 opmerkingen:

Anoniem zei

haha dat heb je dan he, beetje foto's lopen maken, maar je was vergeten ;-)
prachtige plaatjes heeft het wel weer opgeleverd.
heerlijk is dat ook hè buiten met je camera lopen, ik krijg er ook steeds meer lol in

groetjes
bianca

Chris zei

Hoe sukkelig je ook bent, je hebt er weer mooie fotos bij.
En de was? Laat toch hangen.....de zon komt nog wel eens weer kijken. Hihihi

Anoniem zei

Het zijn prachtige plaatjes geworden.
Dat hekje vind ik helemaal het einde.
Mieke