woensdag 23 januari 2008

Justin


©Els

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Je ziet dat je wat met de achtergrond hebt zitten rommelen, maar eigenlijk wordt je aandacht daar meteen van afgeleid door dat guitige kopje van Justin! ;)

Anoniem zei

Heerlijke koppies, zowel van Justin als van Naomie, al vind die jouw camera niet leuk geloof ik

Anoniem zei

Nog zo'n mooi portretje!
Wat een heerlijk ventje!

Anoniem zei

Wat een leuk koppie heeft Justin. Prachtige foto!

Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Dag Els,
Wat een schattige foto's van jouw kleinkinderen. Om te zoenen!!!
Justin is echt een kanjer hè?
Je zult wel een trotse oma zijn en dat mag ook.
Groetjes Truus

Anoniem zei

leuke snoetjes , van twee leuke kleinkids , rijk bezit meis !

Anoniem zei

Dus Els, dit zijn jullie twee kleinkinderen.
Het zijn snoepjes, om op te eeten.
Heerlijke kids.
OT Mijn vriendin had toen nog geen badpak, en kreeg een wollenhemt aan van mijn moeder.
Zo, even een speld tussen je beenen en jij kan ook zwemmen.
Maar het was gieren als ze uit het water stapte, want die hemt werd steets langer.
Wil je wel geloven, toen ik daar weer aan het water stond, heb ik weer zo heerlijk gelaggen.

Anoniem zei

Wat een mooi joch, met die grote bruine kijkers.

Anoniem zei

Je verdrinkt in zijn kijkers!

Anoniem zei

Lekker boeffie!