vrijdag 1 februari 2008

Pantserkrokodil


©Els

13 opmerkingen:

Anoniem zei

Ziet er niet echt aaibaar uit, maar wat een machtige beesten om te zien zolang er een afscheiding tussen zit ;) Fijn weekend alvast!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik durf niet zeggen dat dit mijn lievelingsdier is .. ;-))

jij staat er blijkbaar wel kortbij????

Anoniem zei

Hé Els..., waar ben je die dan tegengekomen???
Ziet er gevaarlijk uit, maar heeft we een fotogenieke rug moet ik zeggen.
Groetjes Truus

Anoniem zei

wat een griezel
wat zou hij denken?
" die els ziet er wel smakelijk uit?! "

je vuur en vlam foto's zijn ook heel mooi!!!

groetjes,joek

Anoniem zei

die spitmondige draak ziet er mij te eng uit , maar heb je wel erg mooi op de foto gezet ....
nog uit te houden met de storm in de dierentuin ????
waaien de apies niet van hun eilandje ??
fijn weekend ;)

mieke zei

Weet je Els, ik ken wel die krokodillen met de brede bek, maar deze heb ik geloof ik nog nooit gezien.
Ik denk dat die "breedbek" krokodillen beginnen te grinzen als ze mij zien.
Doen ze zeker ook bij jou he?
Lekker happie.

Anoniem zei

@Ha die Els ... tis een ander juffertje hoor! ;)

Anoniem zei

Aparte bek heeft deze soort. En een heel mooi pantser.

Vorige jaar toen ik in Afrika was heb ik een krokodil geaaid. Voelt echt heel raar aan.

Anoniem zei

Hij ziet er niet aaibaar uit, maar wel een prachtige opname.

Een fijn weekend.
Sjoukje

Anoniem zei

wauwie wat een mooierd !

Anoniem zei

Hé, dit lijkt me geen lieverdje
Is er zoveel water bij jullie gevallen, dat er nu krokodillen zwemmen.
Ja dit krijg je met deze temperaturen, maar dan hoef je niet meer naar de dierentuin.
Moet je die ogen zien, wat een engerd.
Super!!!! gekiekt.
Fijn weekend Els.

Anoniem zei

Wauw heeeeeeeel mooi.....maar......griezelig dichtbij zo!

Chris zei

Wat dacht je Els? Zou daar misschien een handtas voor Mieke in zitten?