maandag 6 oktober 2008

16.45 uur.......1






©Els

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Etenstijd?

Mooie plaatjes van de rennende kudde.

mieke zei

Zowel de mens als ook het dier,
ze weten precies waar het eten vandaan komt.

Anoniem zei

Ze kunnen klok kijken!:) Op naar het avondeten denk ik?! Moet wel lekker zijn, want ze zetten er vaart achter. Leuke serie!

Chris zei

Kinderen!!! Komen jullie eten!?!

Anoniem zei

Ja die biologische klok, hè?
Hoe laat moet het zijn, als jij zo begint te rennen, Els ????;))
Dan kom ik daar een foto van maken *lol*

Anoniem zei

die vliegen naar binnen, ik denk dat daar eten staat te wachten.

Anoniem zei

Een ingebouwde klok in hun buikjes die afgaat bij etenstijd?
Mooi gezicht zoals ze in ville vaart op het eten afgaan

Anoniem zei

Mooi om te zien dat ze met zo’n vaart naar binnen rennen.
Ik zou er maar een paar bordjes bij zetten Els,
want zo te ruiken kook je goed hahahaha.
Geweldige!!!!!!!!!! kiekjes.

curieuzeneuzemosterdpot zei

kan je er de klok op juistzetten?

tja, dan zal het wel eten zijn, zeker? hebben mijn mannen hier ook? :-))

Anoniem zei

jij bent een verwende stinkert Els.
Elke dag naar de dierentuin....dat is toch geweldig!

Anoniem zei

Wooow wat een prachtige serie Els!
Je zet er 16.45 boven......tijd voor een Kitkat of een cup a soup??

Groetjessss,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Als ik om 16.30 naar buiten kijk dan staan er twee paarden achter het hek te roepen om me te vertellen dat het staltijd is.