woensdag 8 oktober 2008

16.45 uur.......3




©Els

7 opmerkingen:

mieke zei

Waar zijn ze nou naartoe?????

Anoniem zei

hey waar benne ze nou gebleven?????

Anoniem zei

Prachtig Els !!
Wat een dieren series... ik zit hier echt te genieten...
Ik vind dat je het heel mooi weergeeft !
Lieve knufff groetjes van Anna

Anoniem zei

Kun je ook al toveren?
Volgens mij moet je dan wel een erg grote hoed hebben!

Anoniem zei

Tjeetje nu zou ik toch echt wel willen weten wat er om 16.45 uur gebeurt gaan ze dan naar binnen of zijn jullie toch bezig met de grote verhuizing. Weet het niet meer hoor!!!!
Geniet wel van de mooie foto's van de groepen maar a.u.b. vrijdag toch wel de oplossing?
Bep

curieuzeneuzemosterdpot zei

ohjee, de hele dierentuin loopt leeg???

Anoniem zei

Wat een prachtige foto's!
Ik ga de volgende keer ook om 16.45 uur naar de dierentuin!