maandag 9 februari 2009

Bezoek aan het klooster in Ter Apel ..1


©Els

15 opmerkingen:

kayipsimurg zei

interesting, mistic and beautiful
compliments from Turkey

Anoniem zei

Wat mooi met die monnik die door het raam kijkt! Is 't een pop of zitten daar echt nog monniken?

Anoniem zei

Ja, die staat ook al een poosje op mijn verlanglijstje. Mooi geflliepst els, je zou zeggen dat er een echte pater staat.

Anoniem zei

Wat een sfeervolle foto Els prachtig! mijn complimenten!

liefs van sarewiets en de bengels

Anoniem zei

Wat een ontzettend mooie en intrigerende foto Els!

Anoniem zei

Schitterende foto hier zit mistiek in. Voor mij de vraag zou ze graag de buiten wereld in willen?.
Als het tenminste geen pop is.
Dag Bep

Anoniem zei

Woooow wat een super gave foto!
Wat een sfeertje Els, dit heeft
iets mysterieus.....

Groetjesss,
beuzeblaadje
OT: Heb ook al je loggen over Limburg bijgelezen, dat is beslist een heerlijk uitje geweest!

Anoniem zei

Prachtige foto, Els.
Fijn...er volgen er nog meer!!!
Groetjesss...Ria.

Anoniem zei

Het is toch alleen maar een bezoek aan het klooster.....
Of is dit een foto van jou en blijf je er voorgoed?

Anoniem zei

Nadat ik even mijn neus tegen je
prachtige roos heb gestoken,
geniet ik nu nog eens van een
parel van een foto.
Knap met het tegenlicht en die monnik.
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Leuk dat je daar zo'n sfeervolle foto kon maken. Moet je dat dan ook vragen of heb je stiekem gefotografeerd?

Chris zei

Ik wist dat Eg een vrome man is!
Maar zò vroom????
Een prachtfoto Els!

Chris zei

Oeps! Was het wel Eg?
Ik begin te twijfelen.

Anoniem zei

Wat een prachtige sfeer heb je daar weergegeven.

Anoniem zei

Die tralies geven duidelijk aan hoe het mogelijk is dat deze mensen zo kuis blijven.