dinsdag 3 februari 2009

Weekendje Limburg 7.........nog wat gevels uit Roermond











©Els

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Je hoefde de dieren niet helemaal te missen, ze zaten ook op de gevels. Mooi gespot en gefliepst.

Chris zei

Yep! een logje na mijn smaak!
Mooi weergegeven Els!

mieke zei

Mooi Els.
Chris zit hier te kwijlen.

Anoniem zei

Het is altijd leuk om in een vreemde stad huizen en gevels te bekijken.

Anoniem zei

Roermond... een bekende stad voor mij. Want hier woont mijn liefje heel dichtbij. Eens in de 14 dagen loop ik er wel te shoppen... mooi daar,he?
Mooie foto's!!

someone zei

WOW, die koppen zijn mooi! Zitten ze erg goed vast? :)

Anoniem zei

Wauw wat een gave gevels daar!

Anoniem zei

Ik heb altijd gemeend dat er alleen maar hoofdstellen aan de muur hingen.
Maar een kop kan natuurlijk ook.
Ik zal dan ook beslist geen klacht indienen!

Anoniem zei

Ik ben nog even naar de gevels doorgescrolled.
Wat is het mooi in Roermond.
Prachtig, die hertenkop met gewei aan de muur!!!

amy zei

wat lees ik nu?
is chris ontmaskert als geveltoerist?
hi hi
mooie foto's