donderdag 8 januari 2009

Dikke vrienden op het ijs.
















©Els

15 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi is dat van die kameraadjes lekker samen spelend

Anoniem zei

Heerlijk om ze zo zien te genieten van het ijs en heel wat gezonder dat achter een computer spelletjes zitten spelen! Fijn weekend Els!

mieke zei

Daar komen de herinneringen.
Heerlijk zo.
Ik zou het nu niet meer durven hoor.

Chris zei

Schaatsen
Ik ben fijn aan het schaatsen
en draai een pirouette
ik heb al zeg ik dat zelf
hem heel mooi neer gezet.

Ik zwier en zwaai mijn rondjes
lekker in het rond
dit is toch echte ijspret
en ook is het gezond.

Zo te zwieren en te zwaaien
op het gladde ijs
zoals ik hier tekeer ga
dat is toch echt niet wijs.

Maar ik kan het niet laten
dus laat me lekker gaan
want als het straks gaat dooien
dan is het weer gedaan.

Henk van Zijp

Anoniem zei

Wat een schik hebben ze met z'n allen.
Dit zijn toch heerlijke beelden om naar te kijken, hè?
Fijn weekend, Els.
Groetjessss...Ria.

Anoniem zei

Niets is plezanter om kinderen spelend te zien.
Prachtig hoe je het vastlegde.
Ook je ijsfoto's zijn om van te genieten!
Fijn weekend.
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Leuk hoor met vallen en opstaan, zo leren ze vanalles in dit mooie leven.
Veel lieve groetjes dag dag

Anoniem zei

Even overeind helpen en dan samen lachen....dat zijn dikke vrienden....:-_)))_)

Anoniem zei

Voor kinderen is de winter met sneeuw, ijs en schaatsen een prachtig iets.
Zelfs op echte origenele houtjes!

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's mooi, zo'n dikke vriendjes die elkaar letterlijk en figuurlijk overal doorheen sleuren! :-))

gezellig en warm weekend, els!

Anoniem zei

Dat zal je niet veel meer zien, een jongen van die leeftijd met houten doorlopertjes.

Anoniem zei

Het is lang geleden dat ik zo met mijn vrienden heb geschaatst.... vallen en opstaan, om elkaar in een deuk liggen van het lachen. Zal ik mijn schaatsen weer opzoeken of toch maar niet.....:S

Anoniem zei

Wat heerlijk om ze zien en de kameraadschap gaat met vallen en opstaan.
Fijn weekend Bep

Anoniem zei

leuke serie, het sfeertje komt goed over!

Anoniem zei

Vrienden door dik en dun ook al is dat met vallen en opstaan