donderdag 29 januari 2009

Weekendje Limburg 4.......Zie jij de eekhoorn?


©Els

14 opmerkingen:

mieke zei

Ook al zie je geen gezichtjes.
Je voelt de spanning.

Anoniem zei

Nee jij?
Nee ik ook niet!
Opa en Oma hebben een grapje gemaakt natuurlijk want dat doen ze altijd!

Anoniem zei

ik heb ze wel gezien, heel veel :)
leuke foto hoor.

curieuzeneuzemosterdpot zei

whahaaa, wat een prachtige foto! :-)))

ik zie drie lieve curieuzeneuzemosterdpotjes! :-)))

Chris zei

Toch! Kijk dan! Rechts achter de boom!!!

Anoniem zei

Nee, ikke niet! Wel heel veel natte neus en vingerafdrukken op het raam! ;) Leuk zoals die boefjes daar met z'n allen op een rijtje staan! Fijn weekend Els.

amy zei

ik zie hem niet maar ik hoop dat de kids er wel een paar gezien hebben?
ik ken dat nog van heel vroeger in zo'n huisje maar dan eendjes kijken...
had je mijn haai gezien?
straks komt baby zeeleeuw

Anoniem zei

Enig!

(Doe je dat steeds extra ze van groot naar klein zetten hihih)

Els zei

ot ; dit was toeval hoor

Anoniem zei

Ik ga er een collage van maken, komen er nog meer?
Nel

Anoniem zei

Je Limburgreeks is om van te snoepen Els (Het feestvarken)Hihihi.
Je hebt een fantastich weekend meegemaakt!
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Nee ik zie hem niet maar die diertjes zijn ook watervlug!
Geweldig die koppies daar tegen het glas! Hebben ze hem uiteindelik nog gevonden?

Fijn weekend Els!
beuzeblaadje

Anoniem zei

Dat zou wel heel toevallig zij als hem wel hadden gezien!

ArtMus zei

laat ik nou nog nooit van Ronkestein gehoord hebben.
Even dacht ik dat ze daar allemaal langslapers zijn.
Het ziet er heel authentiek uit Els.