maandag 5 januari 2009

Kouwe (s) Tengels


©Els

12 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel mooi belicht en prachtige kleuren, leuke titel! :)

Anoniem zei

en koud waren ze vandaag !!
aparte foto .....

Anoniem zei

Mijn 'tengels' waren vandaag ook erg koud, maar zagen meer blauw dan zo verdord.

Anoniem zei

En morgen worden ze nog kouder!!
Mooie foto met die zon erop!

Anoniem zei

Nou en of, brrr wat is het kkkkoud

mieke zei

Heel mooi deze foto.
Maar wel met de dood om een hoekje.
Ik word altijd triest van zulke dode stengels, tskken, struiken, bomen, bloemen.

Anoniem zei

En nu nog kouder zeker? Brrrr..... Mooi, maar koud plaatje....

Anoniem zei

Mooi in beeld gebracht,
maar ik ben nog niet naar buiten geweest,
mijn antivries is op hihihi.
GROETJES!!!!

Chris zei

Mot je je handen maar in je buts houden!

Anoniem zei

Mooi prent, koude tengels had ik zeker kreeg de auto deuren niet open niets hielp had om 9 uur een afspraak.

curieuzeneuzemosterdpot zei

zolang het die stengels zijn en niet die van jou ..

hou jezelf warm, els!

Anoniem zei

Go....
En dan te bedenken dat mijn buurvrouw vertelde dat ze vanmorgen nog heeft liggen te zonnen.