dinsdag 7 april 2009

Sorry, ik zal het nooit meer doen.

Zo komt er een eind aan het dagje in de Zoo in Rheine. Maar de dag met z n allen uit was nog niet afgelopen. Nee daar hoort natuurlijk een heerlijk etentje achteraan te komen om de dag af te sluiten.
We zijn gaan eten in een gezellig restaurant waar Mieke en Chris al eens geweest waren.
Mieke heeft daar toen eend gegeten en omdat ik gek ben op gebraden eend heb ik de hele dag geroepen: Ik wil vanavond gebraden eend!
Ja en zulke dingen zeg je natuurlijk niet als de eenden je kunnen horen.
Dom, dom, dom!!!!!!!!
Dus sorry, ik zal volgende keer beter op mijn woorden letten.



©Els

13 opmerkingen:

Muzzzz zei

ach jeetje....geen wonder dat die eenden allemaal in paniek raakten.

Ria zei

Gelijk hebben ze....dat ze je meteen onderdompelen ;0))

Anoniem zei

haha waren ze het er niet mee eens, raar hoor ;-)

Paulien zei

Hihi! En was het lekker? Ik heb het nog nooit gegeten! Vind het eigenlijk ergens ook wel een beetje zielig hoor!

Fijne avond nog even.

Liefs Paulien

curieuzeneuzemosterdpot zei

de eenden zoeken steun bij elkaar?

ik hoop dat je gebraden eend gesmaakt heeft?

kwaakkwaaaakkk .. :-))

Daisy zei

Deze eendjes hebben dan wel geluk! Je bent zo verder gelopen zonder ze te verorberen.

lenie zei

echt héél de dag ???
maar goed dat je geen flamingo moest dan ;)

mieke zei

En de eend was me toch lekker!!!!!!!

MoniqueSamui zei

Complete chaos dus of waren ze druk aan 't onderhandelen wie de dupe zou worden?! ;)

Miriam zei

Kielhalen, die handel.... Neem volgende keer maar kip...., oh nee, ook zielig.... :)

gerdaYD zei

Hihihi en woehaaahahahaha!
Zal je leren els!!!
*wink, big smile*

De hond jaagt
de eenden van 't gras
en aangeland op de waterplas
worden ze door 'n kwade koet belaagd:
als eend wordt je maar veel geplaagd
© gert de nooy

Chris zei

Op deze manier maak je geen vrienden onder de eenden Els!

amy zei

heb ik nog nooit gehad!
wat dacht je van duif?
er zijn er net twee uit hun ei gekropen