woensdag 1 april 2009

Nog meer ooievaars











©Els

14 opmerkingen:

Ria zei

Ja...die hebben het druk!!!
De laatste "aanvliegende" is mooi!!!

MoniqueSamui zei

Zo veel nesten in een mooi, geweldig en die laatste is prachtig vastgelegd ik mis alleen de doek met baby in z'n snavel :)

gerdaYD zei

Alvorens ik op deze wereld kwam te staan.
Moest ik eerst de ooievaar verslaan.
Daarna liet ik mijn eerste kreet,
op deze draaiende planeet.
© Kim
*wink, big smile*
Knàppe foto's zeg! Hier kan ikzo van genieten...

Anoniem zei

Mooie serie geworden Els
Nel

Chris zei

Is mijn reactie aangekomen?
Blogger is aan het toveren!

Chris zei

Ik hoor ze nog klepperen Els!
De foto's zijn aardig gelukt he?

mieke zei

En als iedereen nou eens kon zien hoe jij achter die vogels aan rende om ze er mooi op te krijgen, jammer dat ik daar geen foto's van heb.hahahaha

Anoniem zei

Wat een joekels als je zo je laatste foto ziet, prachtig!

Truus zei

Prachtige serie en als je nog even wacht kun je de kroost weer fotograferen.
Groetjes Truus

eefke zei

is het wat ik denk dat het is??? Krijg ik dan eindelijk een babybroertje?????

Els zei

Ja hoor Eefke , volgend jaar op 1 april hihi.
Maar had ik jou niet heel duidelijk gezegd dat je niet op mijn blog mocht kijken vandaag.

eefke zei

ja je had het me nog zo gezegd om niet te gaan kijken, maar dacht dat dat een 1 april grap was....

Monique zei

Wow zeg, dat is een hele kolonie!
Geweldig hoe die laatste aan komt vliegen...zal hij net ergens een pakketje hebben gedropt:))

esther zei

is dit een hint...als het zover is laat ik het je echt wel weten hoor, hahahaha

leuke foto's