dinsdag 31 maart 2009

En overal waar je keek ooievaars........













Morgen meer.


©Els

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig zeg
Geweldige foto's!

MoniqueSamui zei

Ga ze nu al opzoeken? Niet genoeg aan je twee zonnetjes in huis?! :)
De ooievaars hebben het er maar druk mee om de populatie op peil te houden ;) Knappe foto's Els!

Ria zei

Mooi hè? Hier zitten ze ook al weer luid klepperend op de nesten.
Prachtige foto's.

Miriam zei

Volgens mij zitten die Ooievaars vooral in het Noorden van het land. Hier kom ik ze nergens tegen. Wat een imposante vogels zijn het!

amy zei

ja dat is lente hé?
wat een mooie dieren zijn het toch!
je hebt ze er mooi op gezet!
liefs

mieke zei

Ik kreeg hier alweer te hore;
Ze zijn veel mooier dan de mijne :-)))))))))

Ria van Oldtimer zei

Dat word binnenkort dus weer kleine ooievaartjes?
Hier in de buurt zitten ook een paar nesten. Ik vind het imposante vogels.

@nnelies zei

Prachtige foto's van deze ooievaars .
Voordat ik olifanten ging spotten heb ik ook een paar jaar de ooievaars gespot .
Prachtige vogels zijn het , deze klepperaars .

curieuzeneuzemosterdpot zei

wat een mooie foto's, els!

overal ooievaars?
morgen meer??

ik bereid me voor op het ergste (nuja, ergste??) ;-))

*ouderwets wiegje klaarzet*

;-))

JeeBee zei

Is er een geboortegolf op komst? ;-)