maandag 16 maart 2009

Hoera we krijgen een kapper in de familie.







©Els

18 opmerkingen:

Anoniem zei

wat me nu nieuwsgierig maakt
is wat je nu vasthoudt in je rechterhand ;)
wordt een topper die kapper !!

Anoniem zei

Oh, stuur Justin gelijk maar even hier langs, het is hoognodig!

Anoniem zei

Maakt hij nu krulletjes in je haar???

mieke zei

Jij met je korte haren.De kapper heeft bijna niks te doen ja.

Anoniem zei

ohh, wij hebben ook nog 2 kappertjes in de aanbieding! Heerlijk dat gefrummel aan je haren. Ze krijgen een kam, een beetje water en wat speldjes en ze zijn er echt wel een hele tijd mee zoet (en mama geniet). Groetjes, Tineke

Anoniem zei

Een goede kapper is nooit weg!
Wees maar zuinig op zo'n juweeltje!

Anoniem zei

Als je zo'n kapper in huis hebt maakt het toch helemaal niet uit of het regent"-)))
Hij heeft talent hoor ik kan het weten ik heb zelf een kapsalon gehad.

Liefs van Sary en de bengels

Anoniem zei

Leuk hoor Els!
En wanneer maakt de kapper het
nu af??? : -))))

Doeiii,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Kapper Knap, de knappe kapper, knipt en kapt heel knap, maar de knecht van kapper Knap, de knappe kapper, knipt en kapt nog knapper dan kapper Knap, de knappe kapper.
*wink, big smile*
Heerlijke fotoserie!

Anoniem zei

Maar das een knappe kapper die daar jouw krullen kapt :)

Anoniem zei

Geef hem ook even mijn adres door!
En vraag tevens even of hij de kale plekken ook kan verbloemen.

ArtMus zei

zo dat is handig zeg!

Anoniem zei

Leuk hoe ingespannen hij bezig is , een kapper in de familie is trouwens nooit weg .
Nog bedankt voor je dierentuinzegeltjes ,we kunnen ze goed gebruiken .

amy zei

geweldig
kan ik al reserveren?

Anoniem zei

verven ook? en hoe kort is je haar nu? "Seniorenblond" staat je heel goed hoor.Jolie

esther zei

Wat leuk!!! Ik weet nog een leuk verhaaltje, toen justin een jaar of 1 was (misschien nog wel jonger) was hij ook al bezig het kappersvak te leren. Hij was mij heerlijk in mijn haar aan het kroelen trok hij ineens een grote pluk haar uit mijn hoofd, hahaha. Ach al doende leert men.

Anoniem zei

jij bent vast de zus van Mieke. kom hier voor het eerst kijken wat leuk kind zeg.
Novelle

Anoniem zei

Hola hola, wat leuk. Als we weer terug zijn in Nederland maak ik gelijk een afspraak.
Ik wil ook wel.
Je mooie kiekjes dat is echt weer genieten.
Dank je wel voor het delen.
Fijn weekend en een hele mooie dikke zonwolk vanuit Tenerife.
Liefs.