zondag 22 maart 2009

Heb het even te druk.........................


©Els

11 opmerkingen:

Anoniem zei

O jee gaan jullie aan de klus Els?
Succes!

Anoniem zei

Oh, dat komt goed uit ... als je klaar bent mag je hier verder gaan! Zit er al weken tegenop te hikken ;) Veel klusplezier!

mieke zei

Ik wens je heel veel plezier en denk eraan,
Alleen de muren he?
Laat Zam en Bickel maar lopen hoor,
die hebben een mooie kleur:-))))

Anoniem zei

Ik zie het....jij bent inderdaad druk met verven en het lezen van de krant..;0))
Succes ermee...maak er iets moois van.
Groetjesss..Ria.

Anoniem zei

Ja dat je even druk gaat worden is duidelijk zichtbaar.
De vraag is hoe lang?

Anoniem zei

ik hou me wel bezig met de haan van de buren , is veel mooier ;)

Anoniem zei

he mamsie..is de verf goed??? al sje nog meer nodig bent dan hoor ik het wel...doei doei

Anoniem zei

Oje voorjaars kriebels denk je aan je rug "-)))
Je haan en blauwe druifjes zijn juweeltjes!

Liefs van sarewiets en de bengels

Anoniem zei

Zo te zien gaat er hard gewerkt worden!

Anoniem zei

@ Soms vraag ik me af hoe lang ik dat nog uit moet blijven leggen!

Anoniem zei

Leef je maar lekker uit, 't wordt vast prachtig, ben benieuwd, ga je het ook tentoonstellen of alleen voor prive gebruik? Veel succes, liefs Jolie.