donderdag 5 maart 2009

Hoe kon ik deze 2 nu vergeten.

Deze foto is gemaakt op 16-2-2009.
©Els

16 opmerkingen:

Anoniem zei

?????
Dat moet je ons niet vragen!
Wij kunnen daar niets aan doen.
Zou dat wel het geval zijn dan was dat absoluut niet gebeurd.

amy zei

idd hoe kon je dat vergeten?
wat zijn ze lief!
ach ja dat jonge spul
ik wens je een heerlijk weekend
liefs

Anoniem zei

Wat lief en onschuldig, zulke jonge diertjes.

Anoniem zei

ach,wat lief
die kleine schreeuwlelijkerds!!

Anoniem zei

Ha Els,

Wat een lieverds, ze mogen weer komen in grote getalen. oma

Anoniem zei

Niet echt vergeten, want ze staan hier nu te pronken deze tweeling! Wat een scheetjes en zo gezellig bijelkaar steun zoekend voor dat gekke mens met d'r camera! Fijn weekend!

Anoniem zei

Wat ziet dat er schattig uit!

mieke zei

Zo lief en dan vergeten?
Zussie, word je oud????

Anoniem zei

Dwerggeitjes? Wat een moppies!

Anoniem zei

ja hoe kon je dat nou doen
wat een drolletjes

Chris zei

Wat een reactie van Mieke zeg!
Stomme vraag he?
Ik hoop voor jou dàt je oud wordt!!!
Het zijn wel scheetjes hoor, deze 2!

Anoniem zei

hahahha ja dat snap ik ook niet Els twee van die schatjeszo mooi gefliepst"-)))
Liefs en een fijn weekend van sary en de bengels

Chris zei

Ik heb deze reactie voor jou op mijn lijst gezet! Wil je het hier NIET hebben kun je het gewoon wijgeren! Groetjes Chris
OT.
Zo lang er voor de katten ander voer te koop is krijgen ze van mij geen kuikens! En willen ze een muis moeten ze die maar zelf vangen. Het zelfde geld ook voor de vogels!
Ik zelf zit ook niet om vlees te schreeuwen. Nee ik zeg zelf dat ik geen vlees hoef! Maar krijg het toch steeds weer voor de neus gezet!
Kippekiller!!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, hoe kon je?? :-))))

wat een lieve, vertederende snoetjes!

gezellig weekend, els!

Anoniem zei

Ja hoe was dat mogelijk, zou het door Annabel komen? Of te druk? geniet maar van je vrije weekend, ik spreek je wel weer. vergeet de donderdag stamppotdag niet. Veel liefs, Jolie.

Anoniem zei

Dat snap ik ook niet hoor het zijn echte dotjes.
Bep