donderdag 12 maart 2009

Te klein


©Els

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat zal een paar jaar in een rap tempo zo door blijven gaan en deze zijn niet eens versleten! Wel schattig roze schoentjes ...

Anoniem zei

Ach, wat wordt ze al groot, geniet er maar van, liefs Jolie.

Anoniem zei

Dat zijn de problemen als je op steeds grotere voeten gaat leven.

Anoniem zei

Zie je dat krijg je er nu van ben ik de andere site's van de fam. aan het bekijken, vergeet ik op die lieve roze schoentjes te reageren.
Wat gaat de tijd snel hè ze zijn er zo uitgegroeid.
Groetjes Bep

Anoniem zei

Je kunt nu wel zeggen 'te klein'
maar dat is afhankelijk van welke voetjes er in moeten............

Anoniem zei

ah gos wat een schattige schoentjes, maar naomi past ze al niet meer?
goed bewaren dan maar.

mieke zei

Nu al weer?
Ik kan me nog goed herinneren dat je vertelde dat Naomie haar eerste schoentjes kreeg.

Anoniem zei

Zo krijgen ze niet de kans om te slijten! Dat groeien gaat veel te hard! Fijn weekend Els!

Anoniem zei

Vandaar, dat je nu op je sokken rondloopt...hahaha...

amy zei

hé zie ik nou eenm opmerking over sokken?
wat jij allemaal met sokken doet...
weet je nog 1 januari?
hi hi
wat een lieve schoentjes