donderdag 15 mei 2008

Als een kip zonder kop....


©Els

12 opmerkingen:

mieke zei

Hahahahahaha
De hoofdzaak is dat hij zijn poepertje nog heeft om eieren te leggen.

Anoniem zei

O nee Els, wat heb je nu gedaan :)

Anoniem zei

Labyrint

Het leven is een labyrint,
vol doodlopende wegen.
Een uitgang is er niet,
maar dat heeft men verzwegen.

De lachspiegels in 't centrum
geven de werklijkheid weer;
de gidsen die je tegenkomt
weten het ook niet meer.

Rennen in de rondte
als kippen zonder kop,
geschreeuw en jammerklachten:
de waanzin stijgt ten top.

Het antwoord is te simpel,
daarom geheim gebleven.
Door rustig na te denken,
kun je erboven zweven
© heraclitus
*wink, big smile*

Koen zei

Soepele nek!

Anoniem zei

ik moest zo lachen toen ik dit zag ......
zo voel ik me nu ....whahahahahahaha

Chris zei

....kan ie lopen als geen ander!!!

Anoniem zei

Heb ik 'm nou bij de kop of bij de k***? ;-)

Anoniem zei

Schitterend ... humor hoor, tis net een zoekplaatje! Heeft ze haar hoofd op hol laten brengen door een parmantig haantje?! :) Prachtig gekleurd kippetje is het, als die eieren zo smaken als zij er uit ziet is 't smullen.

Anoniem zei

Was je vriezer leeg....??..;-))))))

Anoniem zei

Haha....wat een raar gezicht he .....Weet je dat ie écht zonder kop nog kan lopen ?
Alleen maar rondjes ....luguber he ....
Maar dit is wel een pracht foto !
Ja ik ben inmiddela ook weer terug !Na een paar heerlijke weken !
Jij nog een fijne donderdag
Groeten Sophia

LAMP (hobbyfotograaf) zei

De foto toch niet omgedraaid...? Indien niet heb je dit op prachtig moment vastgelegd
mvg

Lamp Hobbyfotograaf

http://lampfotografie.blogspot.com/

Anoniem zei

ik heb kippen zonder staart en ze leggen groene eieren!
dit is wel een mooi plaatje
ik zet morgen de kop wel op mijn log!!!!
hi hi liefs yfke