zondag 18 mei 2008

Kunstmarke...de kunstroute door de wijk.

Edith (hier klikken) De groep van Jook(hier klikken)
Scrapbooking . Klik hier om nog meer leuke dingen te zien

Mevrouw Schaareman maakt prachtige patchwork kleden.

Henny Wanders zorgde dat op elke locatie bloemen stonden (klik)

Het werk van mevrouw Oostra. Ze gaat net als ik elke dinsdag pottenbakken. Prachtige dingen maakt ze. (klik)

De 2 schilderijen hierboven zijn van Greetje (klik hier)
De 2 hieronder zijn van mij.



In de tennishal is een wandschildering gemaakt.

Ook kinderen deden mee.



©Els

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind dit zo'n ontzettend leuk idee. En wat een creatieve mensen allemaal!
Prachtige dingen zie ik voorbij komen. Jouw vuurtoren vind ik geweldig! Wou dat ik zoiets creatiefs kon....

curieuzeneuzemosterdpot zei

hier wordt kunst met een hoofdletter geschreven!

wat een diversiteit van kunst!

prachtig wat handen en een creatieve geest kunnen produceren!

bijzonder mooi, els!
dankjewel voor het delen van deze Kunst!

mieke zei

En overal zijn ze aan het werk.
Alleen jullie mochten niet.
Zooooo dom !!!!

Anoniem zei

Wat is dat leuk, zo'n kunstmarkt.
Het ziet er allemaal heel verzorgd uit en jouw schilderijen zijn prachtig. De kat had je al eens op log gehad, de vuurtoren is ook erg mooi.

Anoniem zei

Wat ziet dat er allemaal mooi uit, en je word er vrolijk van....al die kleurtjes..

Anoniem zei

Wat heerlijk om te zien, al die verschillende hobby’s.
Maar ik ben gelijk verliefd op het Patchwork met de vlindertjes.
Ja, natuurlijk jou schilderij van de vuurtoren ook, dit is een oer Hollands plaatje,
met mooie rode kleuren, de kat heb ik geloof ik al een keer gezien op je log.
SUPER!!!!!!!!!

Anoniem zei

Ze zijn echt allemaal heel creatief, leuk om zo'n diversiteit te zien vooral als je zoals ik helemaal niets kunt, dan kun je alleen maar met verbazing kijken! Je schilderij van de vuurtoren vind ik erg mooi, lekker kleuren ook.

Anoniem zei

Wat een 'bezienswaardig' log Els :-)
Zoveel leuks/moois te zien!
Zo creatief allemaal- petje af..!

Anoniem zei

Dit had ik dus graag willen zien. Maar ja, baby's houden daar geen rekening mee... ;-)
Mooi is het!

Anoniem zei

Wow, je vuurtoren is een plaatje!!!

Anoniem zei

Dat ziet er echt heel mooi uit.
De tennishal spreekt mij persoonlijk heel erg aan.
Dit zijn prachtige activiteiten.
dag dag kunstgroetjes.