maandag 26 mei 2008

Giraf


©Els

14 opmerkingen:

mieke zei

Prachtige kop met hele mooie ogen en hele lange wimpers.
Het zijn een van mijn lievelings dieren.

Anoniem zei

Handig zo,n lange nek,
kan je alles goed zien hoor :-)))

Anoniem zei

Wat zijn ze mooi hé, als ze kauwen hihihihi.
Maar Els, je geeft ze toch geen pruimtabak hé.
Ze lopen altijd zo statig, met die enorme lange nek in de wolken.
SUPER!!!!!! gekiekt.
OT. Dit zijn mijn nieuwe foto’s, maar de mooiste foto’s heb ik gelukkig nog.

Anoniem zei

Mooi, zoals hij al kauwend om het hoekje komt kijken. Wat heb jij toch een mazzel om dagelijks tussen de dieren te zijn.

Anoniem zei

Hij paste natuurlijk niet helemaal op de foto....geeft niet- dit is het mooiste stukje...;-)))

Tiny zei

Die kwam ook ff om het hoekie kijken, Leuke foto !
Groetjes.

curieuzeneuzemosterdpot zei

't lijkt een curieuzeneuzemosterdpot, zoals ie komt curieuzeneuzen? :-)

heel mooie foto, els!
en de giraf .. hij knabbelde voort .. :-)

Anoniem zei

Wat mooi hé. "Moedertje natuur"!!!!

Chris zei

Heb je hem kaugom gegeven?
Hij kijkt een beetje droevig lijkt me zo?

Anoniem zei

ze kunnen zeggen wat ze willen
maar de olifant
die heeft de dikste billen
van het hele land

en de giraf
die heeft de allerlangste nek
enz...
liefs yfke

Anoniem zei

Ik vind ze helemaal geweldig
Enne wat had ie je toe te fluisteren?

Anoniem zei

Prachtige, haast koninklijke, dieren!

Anoniem zei

wat komt die relax over zeg ..
is jouw gezicht gewend natuurlijk..
plukkie shag gegeven ??? hihihihi

Anoniem zei

waar is zijn andere oor gebleven?????
haha esther