vrijdag 2 mei 2008

Koninginnedag 2008.


























©Els

35 opmerkingen:

Yummy Mommy Mia zei

OMG!!! What great pictures!

Anoniem zei

Oh wat een geweldig serie Els ... de geboorte van een echt prinsje/prinsesje! Bij de derde foto heb ik een hele tijd moeten puzzelen wat ik precies zag, had ik nu meteen doorgescrold had ik mijn hersenen niet zo hoeven plagen :) Mazzelkont ben je dat je zoiets hebt mogen vastleggen ... proficiat! Fijn weekend!

Anoniem zei

Geweldig! Dat is nog eens een mooi koniginnedaggeschenk!

Koen zei

Prachtige geboortereportage weer! Hoe je er in slaagt om dit weer mee te maken is me een raadsel...

Anoniem zei

Wow....wat bijzonder, om dit te mogen fotograferen, waar was dat als ik vragen mag? toch niet in de vrije natuur of vergis ik me?

Hèèl mooie plaatjes,m daar kun je met recht trots op zijn.
Oh ja,ik kom hier omdat ik een reactie van je zag bij Tinie, en toen op je naam gedrukt,...geen spijt van...haha

Groetjes Marrie

Anoniem zei

Ooooooooohhhhh!!!
en het IS nog niet eens moederdag :))))
prachtige fotoreportage
heel bijzonder om dit te zien
je stond wel op de eerste rij hè ;)

Anoniem zei

klont je met je hersens op deez' aardkloot ...sta je midden in een dierentuin !!!! Das ook wat !!!
een warm weekend gewenst !

Anoniem zei

Jeeeetje Els wat een schitterende serie! Geweldig om zoiets mee te mogen maken! Super!!

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Schitterend weergegeven Els. Super.

N.Kl.

Anoniem zei

Die moeder hoef je niks te leren!
Geweldige serie Els :-)
Ze hebben zo'n komisch hoofd- die kleine ook al :-))))

Anoniem zei

Oh, wat een bofferd dat je erbij mocht zijn. Wat uniek om mee te mogen maken. Vergat je niet adem te halen af en toe? Heel bijzonder Els. Fijn weekend!

mieke zei

Als het een meissie is, word ze toch hopelijk niet naar de koningin vernoemd he?
Die is knapper hoor.
Maar je hebt echt eer van je werk tussen de bosjes.
Hartstikke mooi.

Chris zei

Een hele mooie serie Els! Maar dat hadden mijn voorgang(st)ers ook al geschreven he?

Anoniem zei

Dit is een prachtserie Els, je was echt op het juiste moment op de juiste plek en hebt daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Geweldige mooie foto's en de moeite waard om te bekijken.
Groetjes Truus

Anoniem zei

wowwwwwwwwwwwwwwww els,
wat gaaf, nog nooit gezien zeg, wat super,

proficiat met het kleine elandje:-)
ben jij peettante mogen worden nu :-)

groetjes
klaproos

Anoniem zei

Dit heeft dus echt niets met de koningin te maken! Dit is honderd keer mooier en echter.

Echte top om dit te zien!!

Anoniem zei

Hoi els,

wat een mooie foto's! Echt mooie moeder-kind momentjes!!
En die babygeitenfoto's die zijn ook mooi hoor!!!
Maak nog maar vaak zulke mooie reportages.
groeten!!!!
Luz.

Anoniem zei

Ooooohhhh Els wat een mazzel dat je zoiets mag en kan vastleggen.
Prachtige deze serie van de geboorte.
Ik ben een klein beetje jaloers hoor.
Groetjes Tinie

curieuzeneuzemosterdpot zei

om eerlijk te zijn vind ik dit een veel feestelijkerdersterder log dan al het oranje wat ik de afgelopen dagen zag voorbijkomen? ;-))

jij hebt er een knappe reportage van gemaakt, els!

Anoniem zei

Heb je de babynijlpaardjes al gezien? En foto's van gemaakt? Of mag jij er ook niet dichtbij komen van mama Nijlpaard? ;-)

Anoniem zei

Wat een geluksvogel ben jij, om de geboorte van zo dichtbij mee te kunnen maken en ook nog te fliepsen
Het is een hele mooie serie geworden.

Anoniem zei

Wawwwww, wat had jij een paardenchance (of moet ik elandenchance zeggen, hihi) om zo iets te kunnen en te mogen fotograferen! En je heb je dan nog méér dan behoorlijk aan je taak gekweten. Een toppertje, dit!
En ja hoor, hier ben ik weer! *wink, big smile*

Anoniem zei

Ik had hier al een reactie geplaatst maar die is niet goed gegaan zie ik.
Maar een geweldig mooie serie is dit, ik heb genoten van de foto's in ieder geval.
Bedankt voor je bezoekje aan mijn log.

groetjes Marrie

Anoniem zei

Hier word ik echt een beetje stil van... zo mooi !!
Mijn complimenten Els !!
Lieve groetjes van Anna

Anoniem zei

Wauwwww Els, wat een geweldige serie.
Zo kan ik het, mooi stap voor stap volgen.
Wat lief om dit te zien, de foto’s zijn prachtig geworden,
ik heb ze even op groot formaat bekeken.
SUPER!!!!!!! gekiekt.

Anoniem zei

wat een super reportage, Els. Ik moest eerst een aantal foto's bekijken voor ik door had wat er gebeurde. Fantastisch !!!!!!!!!
Dankjewel voor dit moois

Anoniem zei

Geweldige foto's Els! Ik heb ze samen met mijn zoon zitten bekijken, hij vondt het ook machtig mooi!!! Ben helemaal onder de indruk! Liefs Natje xxx

Anoniem zei

Potverdikkeme, jij zit ook overal met je neus boven op he, bofkont
Prachtige reportage!!!

Tiny zei

Machtig mooi om het te zien en zeker om te fotograferen.De foto's zijn je heel goed gelukt.
Zal wel veel bekijks hebben,z ag vanmorgen een rij bij de kassa :-)
Groetjes

Anoniem zei

Wat een schitterende serie Els!!
Heel bijzonder en supermooi!!!

Anoniem zei

Prachtige serie Els. Dit is zo mooi om mee te maken. En zo te zien had je ook de goede lens bij je. Iets wat mij dan weer niet gebeurd!!
Heb een fijn weekend en een mooie moederdag. Gr Jan W

Anoniem zei

Prachtige foto's Els .
Je was er op het juiste moment , gelukkig met je camera .
Het was vast een zeer spannend moment ...
groetjes annelies .

Anoniem zei

Waauuuwww wat een geweldige serie heb je gekiekt Els.
Je stond duidelijk eerste rang zo te zien...

We zijn gisteren even in de Emmer zoo geweest en hebben meteen maar ff een abonnement aangeschaft..

Anoniem zei

Rijk zei...
dit is een unieke fotosessie, wat een timing en mazzel om er bij te zijn!

Anoniem zei

Op het juiste moment op de juiste plek en wat een mazzel om zoiets mee te maken, prachtige foto's!