dinsdag 30 oktober 2007

Droom lekker verder...6





Ja eigenlijk heeft iederéén gelijk.Tegen de tijd dat onze uil al die muizen heeft gevangen, hebben ze al weer 125 jongen en die krijgen weer jongen en die....
Nee er moeten sterkere troepen worden ingezet. Mijn 2 kerels, Zam en Bickel.
Ik zie het al voor me hoe ze door de schuur sluipen op zoek naar hun prooi. Ze duiken in elkaar voor de grote sprong en hebbes weer een muis minder.
Maar o jee, 1 ding ben ik vergeten......natuurlijk brengen ze hem naar huis en als het een beetje tegenzit leggen ze hem op mijn bed. Moet je je voorstellen op mijn kussen terwijl ik lekker lig te slapen. Ieeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan heb ik het nog niet eens gehad over de manier waarop ze het muisje dood maken. Dat ze eerst een half uur met dat arme muisje gaan spelen, omdat ze van die verwende huiskatten zijn die elke morgen en avond netjes op tijd hun eten krijgen.
Nee er moet meer komen. De uil en de katten moeten hulp krijgen.
Wie weet droom ik dat morgen.

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Els het lijkt me beter dat ik probeer je wakker te krijgen!!!!

Oehoeeeeee!!!!

Volgens mij ontaardt jouw droom straks ECHT in een regelrechte nachtmerrie!

Ik vind deze "bikkels" ook maar "eng" uit hun ogen kijken hoor! Eerst die muizen nu deze ogen.....het word mij te "spooky"!!

Fijne avond,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Je droomt er steeds een stukje bij :)) De katten zullen zich in elk geval prima vermaken met de muizenjacht!

Anoniem zei

Sorry vandaag reageer ik niet op je logjes van de afgelopen dagen.
Ik moet zoveel logjes langs wandelen dat me de tijd ontbreekt.
Ik wil jullie echter bedanken, met een log die ik morgen plaats, voor de steun die jullie me hebben gegeven.

Anoniem zei

Het lijkt wel een poema op die laatste foto...!!En die lusten wel wat meer dan een paar muisjes- ik zou maar vast dekking zoeken.....

Anoniem zei

haha zie het al voor me zam en bickel maar muisjes aan slepen en jij maar gillen :-)
je hebt je kanjers wel prachtig gekiekt hoor
wauw die kop en ogen van bickel, net een panter, geweldig!

Anoniem zei

achhhhhhhhhhhhh al die dikkertje Daps ............;))

(zijn muizen)

Anoniem zei

Wat een mooie poezenportretjes, maar of dit duo zoveel muizen aan kan, ik betwijfel 't! ;) Zal ik je een paar slangen opsturen, die weten d'r ook wel raad mee ... :)

Els zei

hahahah,nee dank je.

Brimstone zei

Volgens mij dromen Zam en Bickel met je mee :-)

Anoniem zei

haha, ik ben wel benieuwd hoe Bickel een muis vangt; die muis schrikt zich dood als Bickel er aan komt hopsen met zijn gekke loopje. Scheelt wel, hoeft ie er geen half uur mee te spelen!! Nee hoor Bickel. Aangezien je mijn zoon hebt geaccepteerd, ben je mijn held!!! Tineke