vrijdag 16 mei 2008

En met de regen kwamen de slakken..........



©Els

16 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie foto's! maar ik zie ze liever bij jou op de foto dan in m'n moestuintje :))
OT: wat schattig zeg dat hij sorry zegt tegen zo'n leeggeblazen paardenbloem, lieff, zeg maar tegen hem dat al die pluisjes weer allemaal mooie, nieuwe bloemetjes worden;)

Anoniem zei

Nou zeg maak ik vanmiddag wat foto's van de slakken ben je me een slag voor. Zet ze wel een poosje in de ijskast dan.
Die op de blaadjes vind ik erg mooi.
Dag Bep

Anoniem zei

Mooie foto's,ook van gisteren.
N.Kl.

Anoniem zei

Hier ook al weer slakken idd nu de regen er weer is.
Ik vind ze wel heel leuk om naar te kijken. Als kind was ik eindeloos gefacineerd door de sprietjes, even aanraken en ploep daar gingen ze weer in en uit
Ik baal er altijd wel van met mijn hosta's, ze maken er gatenkaas van.

Anoniem zei

Wat een verhaal zeg van Moortje, gelukkig dat het hem niet was maar heel sneu voor het andere katten personeel.
Jij hebt die slakken mooi gefliepst maar ik moet eerlijk bekennen dat ik ze liever niet zie bij mijn hosta's hahahahahah

liefs van Sary en de bengels

mieke zei

Nou, ik vind slakken vieze beesten.
En wat jou schoonzus met deze beesten doet, zal ik hier maar niet neerschrijven-)))))

Anoniem zei

yep els,
langzaam maar zeker komen ze tevoroschijn en hoe.
wij hebben zanglijsters in de tuin die zijn er gek op maar anders...
zou ik niet zo snel weten hoe er vanaf te geraken

groetjes
klaproos

Anoniem zei

....en die vreten alles op!
Om toch nog wat groen in de tuin over te houden, hebben wij deze week toch maar slakkenkorrels gestrooid. Niet echt diervriendelijk, ik weet het, maar wel het behoud van mijn tuin!

Chris zei

Goed dat jij ze hebt Els!
Zal ik jou wat vertellen?
Je mag ze ook nog houden ook!!!

Anoniem zei

Die bovenste vind ik leuk met det nog die woorden van de afvalbak er op. Dat verhaal van Moortje vond ik ook bijzonder. Gelukkig dat het allemaal goed afgelopen is (voor die ene kat dan).
Groetjes,
TruusW

Anoniem zei

Is dat zo Els dat juist met
regen er slakken komen? Dat wist ik nl. niet! Eigenlijk vind ik ze mooi en vies tegelijk. Dwz mooi in de natuur maar vies in huis!

Fijn weekend,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Die duiken echt overal op nu.
Je hebt ze heel mooi op de kiek gezet.
Fijn weekend.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Ik vind het leuke beestjes!

En als je je tuin niet al te 'schoonmaakt', dus lekker blaadjes laat liggen en zo, dan richten ze ook minder schade aan de sierplanten aan. Bovendien zijn ze weer voedsel voor andere dieren, die we ook graag in de tuin zien.

Anoniem zei

ze verdwijnen hier meteen in het kippenhok, de één zijn dood is de ander zijn brood...
over dood gesproken, wat een verhaal zeg je vorige log...
liefs yfke

Anoniem zei

Die slakken zijn nog niet erg opgeschoten sinds ik hier de laatste keer was!

Doeiii,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Veelvraten ... jammer dat ze die deksel van de kliko niet open krijgen, was je er mooi van af! ;) Mooie foto's van deze slijmjurken!