dinsdag 27 mei 2008

Het gras bij de buren is altijd groener



©Els

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie serie foto's.
Nel

Anoniem zei

Als je zo'n lange nek hebt, is dat natuurlijk makkelijk te controleren ;) Mooi dat je op deze manier op ooghoogte foto's kunt nemen, want zelfs met een trapladder ga je dat niet redden!
@Nee, eigenlijk nooit die berg opgeweest, daar zijn ze een of ander huizenproject aan 't bouwen. Wel diverse andere bergen en ik kan je zeggen ... dat gaat steil omhoog ;)

Anoniem zei

ja geen wonder....
hij heeft er twee antennekes voor hè....

Anoniem zei

Das handig ...als je zo een lange nek hebt ...maar ...véél valt er bij de "buren" niet te halen zo te zien :-)
Fijne dinsdag
Groeten Sophia

Anoniem zei

Dit is wel handig, maar zijn de buren daar blij mee.
De tweede foto heb je mooi gekiekt, met mooie kleuren.
Een beauty!!!!!!!

Anoniem zei

met deze lippen is het makkelijk gras eten, in afrika zijn ze nog mooier :P... esther

Anoniem zei

Hij of zij kijkt niet erg vrolijk zou dat inderdaad door het gras bij de buren komen ik geloof er niks van. Het zijn wel goeie foto's je krijgt nu tenminste geen kramp in je nek van het naar boven kijken.
Bep

Anoniem zei

Met zon lange nek kun je makkelijk naar de buren rijken. Of het gras bij de buren echt groener is heb ik mijn twijfels over.

Anoniem zei

Ik wil ook zo,n nek, kan ik lekker alles goed zien hahaha...

Anoniem zei

oooo wat een leukerd
je zou hem zo een kussie op zijn toet willen drukken hihihihi

Anoniem zei

heerlijk zo'n lange nek makkelijk om een groen blaadje te plukken:-)

Anoniem zei

is niet bij de buren joh ..
maar hogerop ;)))
en zo te zien was iemand em al voor ;))

Anoniem zei

????????? hebbie nou mijn reactie ?? meestal krijg ik zone gele balk te zien ??
kijk morgen wel effe ;)

Chris zei

Wat een vreetzak zeg! Alles is al op!!!

Anoniem zei

Oooooo... vooral die laatste foto vind ik een TOPPER! Hoe die zijn lippen zover mogelijk vooruitsteekt om ook dat laatste sprietje binnen te rijven ... héérlijk!

Anoniem zei

*grin* hij is niet te zien hoor ;)

mieke zei

Volgens mij ben ik gisteren vergeten om hier te komen.
Jeeeeeetje.

Tiny zei

Moie foto's en handig als je zo'n lange nek hebt:-)
Groetjes.

Anoniem zei

ze zijn zo leuk om te zien en daar bij jullie ook makkelijk
geweldig
liefs yfke