woensdag 28 mei 2008

Nijlpaarden




©Els

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat vind ik die eerste foto een PLAATJE, Els.
En dat kleintje ligt ook zo lekker te soezen!!!! Mooi gezicht.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Mooie beesten he ....en op de laatste dat "kleintje"...
Mooie foto's !
Fijne dag vandaag voor jou
Groeten Sophia

Anoniem zei

Machtige beesten zijn 't en altijd zo leuk om te zien hoe lomp ze op het land zijn en hoe mooi ze door het water kunnen 'zweven'! Las laatst een artikel over een nijlpaardje dat na de tsunami een enorme landschildpad als moeder had uitgezocht!

mieke zei

hadden ze net schoon water gekregen?
Normaal zie je alleen de kop en de rest wat in het water zit niet meer.
wat zijn deze lompe dieren in het water sierlijk he?

Anoniem zei

Ze lijken zo koddig en schattig, maar dat zijn ze helemaal niet he.
Je hebt er wel prachtige plaatjes van geschoten

Anoniem zei

Die bovenste zit naar me te loeren hoor,ik duik gauw weg hoor.. :-))))
Mooie grootse beesten hoor..

Groetjes Coby

Anoniem zei

Een hele sterke foto die eerste. De Hippo's hebben hier wel de ruimte. Die ruimte voor de Giraffen lijkt wel te klein. Ze zitten steeds met de kop buíten het veld. ;-)
Gr Jan W

Anoniem zei

Wauwwww de eerste is mooi.
Mooie detail foto, zo met die oog en oor boven het water.
Mooie scherp gekiekt, zo zie je de foto’s niet vaak.
Hier hou ik wel van, SUPER!!!!!! kiek.

Koen zei

Wat staan die er prachtig op! En zie ze eens genieten met de glimlach!

Koen zei

Wat staan die er prachtig op! En zie ze eens genieten met de glimlach!

Anoniem zei

Dit zijn de lievelingsdieren van mijn kleinzoon en ik weet niet waarom. Misschien door hun indrukwekkende omvang.

Anoniem zei

Els mooie FF vind ze trouwens allen goed hoor!! gr henk (ambasadeur)

curieuzeneuzemosterdpot zei

't zijn voor mij dieren die respect afdwingen.

jouw foto's zijn prachtig, els!
zo lekker rustig ..

Chris zei

Oh wat zijn dat toch logge dieren he? Beesten mag ik niet zeggen zegt Joop.Maar jij hebt ze zó gekiekt dat ze alweer mooi worden.
Begrijp je het een beetje?

Anoniem zei

Oh, die bovenste foto is mooi zeg! Wat een beest!

Anoniem zei

wat een mooie die laatste !!
prachtdieren , gaven ze ook zo'n showtje van schoonzwemmen weg ??
;))

Anoniem zei

Het zijn prachtige dieren om te zien.
Maar persoonlijk contact met hun is niet mogelijk vertelde de verzorger van de dierentuin ons tijdens een bezoek aan de binnenkooi.

Anoniem zei

Ik vind ook de bovenste het mooist!