maandag 19 november 2007

Eend




16 opmerkingen:

Anoniem zei

Het zijn prachteenden en zoals in de weerspiegeling de pootjes te zien zijn, is geweldig. Stuk voor stuk mooie foto's. De onderste vind ik het mooist.

Anoniem zei

Wooooooooow.
Die bovenste twee zijn zo SUPER SCHERP dat het bijna onnatuurlijk lijkt! Maar wel onnatuurlijk MOOI!!

Fijne avond,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Mooie foto`s! Schitterend die waterweerspiegeling van die eendjes in het water.

Groetjes Sjoukje

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

mooie foto's!
zelfde probleem als mijn zwaan van een paar logjes geleden! hihi
groetjes, joek

Anoniem zei

Heel mooi hoe je de weerspiegeling en z'n pootjes hebt gevangen, en die laatste van dat stelletje is schattig:)

Anoniem zei

wauwie! hoe krijg je dat toch voor elkaar zo prachtige scherp
je kan het eendje zowat uit de foto tillen
echt knap!

curieuzeneuzemosterdpot zei

dit lijkt brammeke wel, onze 'wilde' eend, die verleden jaar uitgebroed is door onze 'tamme' eend. :-)))

jouw foto's mogen voor mij zo een natuurboek in! prachtig, els!!

Anoniem zei

Mooie eendjes en vooral die laatste foto waar ze elkaar zo aankijken is heel mooi, prachtige waterspiegeling.

Anoniem zei

Je foto's zijn prachtig en laten zien hoe mooi het is om te fotograveren

mieke zei

Ze zijn je weer goed gelukt Els.
Nou niet naast je schoenen gaan lopenhe bij zoveel complimenten.:-))

Els zei

hahaha,je haalt me de woorden weer uit de mond zussie.Maar dat gaat niet hoor ik heb grote pot schoenen met veters,

Chris zei

Nou bij zoveel reacties hou ik het niet meer voor nodig hier nog iets aan toe te voegen. Oh ja, een ding nog....GEWELDIG MOOI!!!

someone zei

Wat heeft die Woerd een prachtige kleur. Vast en zeker erg gewild bij de dames....

Anoniem zei

Wow- wat een superscherpe plaatjes, je kunt de veren bijna tellen..:-)
De laatste vind ik zo mooi met de weerspiegeling......

Brimstone zei

Ze lijken zo gewoon eendjes, maar als je ze dan zo ziet besef je weer dat elke eend het waard is om even stil te staan en te kijken.