woensdag 21 november 2007

Kijk oma ...kijk. Het antwoord.

Justin zei...
He oma,We vertellen lekker niet he wat ik heb gezien!! Laat ze maar lekker gokken. haha. Wij weten het lekker wel.xxxx Justin
21 november 2007 12:46


Nou jongen,dat vind ik nou eens een goed idee.
Het blijft gewoon ons geheimpje.
xxxx Oma


Anoniem zei...
heee pssst Justin. Aan mij kun je het wel vertellen hoor, als ik weer kom spelen! je schone jonkvrouwe en bosnimpf Maaike
22 november 2007 16:19


Justin zei...
He Maaike....Jij mag het wel weten hoor. Ik zal je het wel een keer laten zien als je weer een keertje in Emmen bent. Maar dan moet je het niet verder vertellen hoor.Ik mis je wel een beetje. Ik hoop dat ik je gauw weer zie.xxx Justin
22 november 2007 19:32

10 opmerkingen:

Anoniem zei

nou ja ...kreeg een foutmelding !!!

dat lieve manneke zal wel een vreselijke mooie vis hebben gezien in dat tropisch aquarium !!!

OT: zal wel een lijster zijn geweest Els , want een kramsvogel heb ik nog nooit mooi horen zingen , is ook een wintergast !

Anoniem zei

Is Justin niet ergens mee "om te kopen" Els? Je begrijpt toch wel dat ik nu wil weten wat jullie zagen he?

Ajuuuu,
beuzeblaadje

Anoniem zei

als er al zo'n mooie vis voor je snufferdje langs zwemt,
moet dat andere wel helemaal bijzonder zijn geweest ;)

Anoniem zei

Ik zag een visje, maar hou mijn mondje dicht.

Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Volgens mij zijn jullie in een soort vlindertuin met lichtgevende insecten

Anoniem zei

Nou ja zeg, ben ik zo nieuwsgierig en krijg ik geen antwoord.
Leuk hoor.

Anoniem zei

Leuk, zo'n quizje. Moest bij de foto wel heel erg denken aan het aquarium bij Burgers Bush. Heb daar nog een foto gemaakt met kwallen. Hadden ook van die lichtjes. kZal hem één dezer dagen op mijn weblog zetten.

Anoniem zei

Een geheimpje tussen oma en kleinkind, daar neem ik graag genoegen mee :)) dat is gewoon schattig ;)

Anoniem zei

heee pssst Justin. Aan mij kun je het wel vertellen hoor, als ik weer kom spelen! je schone jonkvrouwe en bosnimpf Maaike

Anoniem zei

He Maaike....

Jij mag het wel weten hoor. Ik zal je het wel een keer laten zien als je weer een keertje in Emmen bent. Maar dan moet je het niet verder vertellen hoor.
Ik mis je wel een beetje. Ik hoop dat ik je gauw weer zie.

xxx Justin