vrijdag 19 september 2008

Lust iemand nog een aapje?


©Els

12 opmerkingen:

mieke zei

Hahahahahahaahahahaahahaa
Eet smakelijk.

Anoniem zei

haha geweldig, nee dank u ik heb net ontbeten, hoef ff geen aapje :)

someone zei

Haha, zouden ze dat bedoelen? Mooi gespot Els!

Anoniem zei

nou nee dank U.....
whahahahahahaha

Anoniem zei

hahaha lachen joh de apenheul. dit was toch wel het leukste. 100derden borden en dan ook nog van die hele grote. geen 1 hebben we gelezen maar deze kleine viel ineens op :)

Anoniem zei

Hahahaha dit heb je goed gezien Els, dit is een goeie!!!!!!!!!!!
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn weekend gewenst.

Anoniem zei

Ik lig nog dubbel, heb ik nu wel wat opgeschreven *lol*
Nog een keer hihihi.

Hahahaha dit heb je goed gezien Els, dit is een goeie!!!!!!!!!!!
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fijn weekend gewenst.

Anoniem zei

Of het is een grap of het is een vreselijk stom bord

Anoniem zei

Erg grappig, hou ik wel van dit soort bordjes.

Anoniem zei

Nee dank u. Ik blief geen aap op mijn bord... ;-)

Martine zei

Voor mij zacht gekookt graag! :-)

Anoniem zei

Hahaha!
'Mamaaaa?!'
'Ja lieve schat?'
'Eten wij vanavond ook aap?'