maandag 22 september 2008

Even een weekje niet......

Ik ben er even een weekje niet.
©Els

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker een weekje luieren? Geniet ervan en ik hoop dat je net zo'n leuke tijd krijgt, als ik er op heb zitten ... geniet ervan en tot logs!

mieke zei

Het is dat ik weet dat je de hele week moet werken anders had ik je gevraagd op welk eiland je nu zat.

Anoniem zei

Jammer hoop dat het een weekje rust is. En dat je net als het aapje (perfecte foto) lekker onder uit op de bank zit met een spannend boek.
Ps. Ben weer online.

Anoniem zei

Dan maar even een dutje doen.

Anoniem zei

Wat een dotje
Rust jij ook lekker uit of moet je alleen maar werken zoals mieke zei?

Anoniem zei

lui hoor!
nou ja, tot vrijdag dan maar

Anoniem zei

Ohhh wat is die lief.
Geniet er heerlijk van meid,
was even leuk aapie kijken.
Super kiek!!!!!!!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik krijg zin om erbij te komen liggen ..

veel plezier, els!

tot gauw,

Anoniem zei

Haha...die ligt heerlijk te maffen...prachtfoto!!!
Op deze manier is een week zo voorbij, maar jij moet werken, hè?
In zo'n omgeving is dat ook genieten, lijkt me.
Veel plezier.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Een weekje niet...
Ik hoop dat het je veel plezier mag geven Els...
Heerlijke apen foto's heb je gemaakt... is echt genieten... ;-))))
Lieve groetjes van Anna

Anoniem zei

geeft helemaal niet hoor...ik ben ook de hele week afwezig geweest...nachtdienst!!!!

maar...het aapje ligt er lekker bij!!!

Anoniem zei

Nu ben ik er weer en ben jij weg....

Anoniem zei

fijn, neem het er maar van.
mooie reportages, Apenheul,(al geweest), ter Schellingen.
mooi
ludo

LAMP (hobbyfotograaf) zei

wat een lekker leventje zeg...
mooi in beeld gebracht

Lamp

http://lampfotografie.blogspot.com/

Anoniem zei

Ik was er nog veel langer niet...
Lekker genoten???

Groetjesss,
beuzeblaadje