dinsdag 9 september 2008

Terschelling 3,,,,Op zoek naar de molen.







Morgen meer
©Els

10 opmerkingen:

Anoniem zei

Dit is nog eens een leuke koffiemolen, zeg!!!!
Is dat trouwens koffie met slagroom of slagroom met koffie, haha...??? Ik krijg er meteen zin in.
Fijne dag...het wordt een superzonnige!!!!!!!!!

Anoniem zei

Naar die molen zou ik ook op zoek gaan ... heerlijk warme chocolademelk met slagroom!! Wat gaaf trouwens om gewoon tussen de schaapjes te fietsen, heel leuke serie!

Anoniem zei

En dan die beloning he. Lekker hoor! Hmmmm.... Het ziet er allemaal heerlijk uit, zowel landschap als koffie!

Els zei

Beste anoniem. Zou je jouw naam bij de berichtjes willen zetten , dan weet ik wie je bent.

mieke zei

Hahahahahahahahah
Geen wonder dat je er heen moest.

Anoniem zei

Ja gevonden de molen :)
En nog lekker warme choco met slag ook, mmmmmm

Anoniem zei

Heerlijk tochtje geweest zo te zien, prachtige foto's van jullie op de fiets.
En dan is er koffie, krijg er ook zin in, koffie heb ik wel,maar die dot slagroom...wil je dit soort dingen niet meer op je log zetten ;-)
Gezellige avond en groetjes.

Anoniem zei

Ja ,,,naar zo een molen wil ik ook wel op zoek .....Leuk dat het Koffie molen heet ....en t ziet er heerlijk uit !!
Nog een fijne avond
Groeten Sophia

Anoniem zei

Miam miam, het doet me watertanden! Toch te laat om nog een heerlijke koffie te drinken... Ik wens je het beste,

Anoniem zei

dit vind ik nou echt "de eilanden "....he heerlijk!!!!!!!