zondag 14 september 2008

En in onze vakantie..........

En in onze vakantie naar Terschelling kreeg ik opeens heleboel sms- jes tegelijk. Allemaal met het zelfde nieuws. Olifantje geboren, gewoon buiten. Deze keer was het niet zo moeilijk om een naam te verzinnen. Hij heet Yoe Ma.
Dat betekend buiten geboren.



Mama Migalar Oo is een lieve mama.
En papa Radza is de lieveling van iedereen.
Lekker leunen tegen mama of is het oma, of zijn het tante's poten. Moeilijk te zien zo van achteren.

©Els

16 opmerkingen:

Martine zei

Schattig hé, vooral die laatste foto!

Anoniem zei

Prachtige serie van dat jonkie.
Die huppelt al snel rond.
Schattig om dat allemaal te zien.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Wat schattig zo'n kleintje!

Chris zei

Het familieverband bij de olifanten is erg sterk en dat is goed te zien op de laatste foto! Safe tussen de anderen (Oma, Moeder of Tante?)
Leuk he dat jonge grut!?!

Anoniem zei

Geweldig, proficiat! En wat een prachtbeestje, nauwelijks geboren of hij staat al op vier poten te leunen, geweldige foto's en een toepasselijke naam!

Anoniem zei

Wat een droppie! Ze zijn zo onweerstaanbaar!

Anoniem zei

Ja, ik zag het op de tv.
De verrassing was compleet en wat een mooi jonkie is het.
Het beschermende van de oudere olifanten vind ik altijd zo mooi.

Anoniem zei

Ja ....mooi he ...
Wij zagen het op TV !!!
Groetjes Sophia

Anoniem zei

aaaaaaaaaah wat liefffff

Anoniem zei

Wat zijn dit prachtige foto's van het olifantje, Els.
De laatste met die twee grote konten en dat kleintje ertussenin is werkelijk fenomenaal!!!!
Ik heb ook nog even een rondje Terschelling gedaan en ben weer heerlijk uitgewaaid.
Groetjesss, Ria.

Anoniem zei

Als je de foto's bekijkt dan begrijp je hoe goed de onderlinge familieband is.
Prachtige serie foto's!!

Anoniem zei

Prachtige beelden Els, heel vertederend om te zien.
En wat maakt het uit waar ze een steuntje van krijgt,
ze krijgt veel aandacht en letten goed op haar.
De laatste kiek vindt ik geweldig, met zo’n klein kontje ertussen die dikke *lol*
Een BEAUTY!!!!!!

Anoniem zei

het is geweldig!!!!!!
en wat heb je er mooie foto`s van gemaakt Els.

curieuzeneuzemosterdpot zei

heerlijke foto, die laatste! :-))

dat heeft je vakantie ongetwijfeld een extra dimensie gegeven?? :-))

yoe ma ..
alsof ik mijn zoon hoor roepen?? :-)))

Anoniem zei

Wat schattig dat kleine kontje tussen die grote.
Olifanten ze hebben iets he ik ben er dol op.

liefs van sarewiets en de bengels

Anoniem zei

Mooie foto's, vooral de laatste, wat een lieffie.
Ik wilde er heen , moest toen werken en daana werd ik ziek, ga zo snel mogelijk kijken...hoop dat hij niet te snel groeit.
Grappig hoor.
groetjes.