zondag 31 augustus 2008

Full Colour Festival

Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om deze week nog iets op mijn blog te zetten,
Ik heb namelijk vakantie en wilde de hele week lekker niks doen.
Vrijdag ben ik al een dag met Esther naar de Apenheul geweest, maar die foto s komen later.
Vandaag was er weer de jaarlijkse Full Colour in Emmen.
Dat is het feest voor mij. Muziek , lekker eten en heel veel verschillende mensen.
We zijn heel veel leuke en mooie mensen tegen gekomen , waaronder ook de Burundi-drummers en dat wil ik toch graag even laten zien.
Tot over een weekje ofzo.©Els

10 opmerkingen:

mieke zei

Heel mooi.
Vooral die twee foto's van Justin en Naomie.

Anoniem zei

Wat een prachtig mooie en vrolijke mensen! Een heel kleurrijke serie nog eens extra opgevrolijkt door je twee toppertjes, het plezier straalt er vanaf! Geniet van je week vrijaf en hopelijk heb je beter weer dan wij hadden in Nederland ;)

Anoniem zei

wat mooi...jammer dat ik niet heen kon...geweldig mooie mensen!!!

Anoniem zei

Dat is idd "Full Color "!!
Mooi
Ik wens je een fijne vakantie week
Groeten Sophia

Anoniem zei

Prettige en relaxte vakantie! Kijk je nog wel even 9 september op de themapagina van de gemeente Emmen in de "Zuidenvelder"? Schijnt een fotootje van mij in te komen. Noh ja, niet van mij, maar door mij gemaakt ;-).
Groet,
TruusW

Anoniem zei

Het lijkt wel of je een wereldreis hebt gemaakt, wat heb je prachtige mensen gefotografeerd. Natuurlijk zat ik ook de lieve snuitjes van Justin en Naomi voorbij komen :)

Anoniem zei

Wat een heerlijke muziek en wat een prachtige mensen!!!!
Echt genieten van deze log, Els.
Fijne vakantie verder, maar ik ben blij, dat je even om de hoek kwam kijken met deze log.
Groetjes, Ria.

Anoniem zei

Wooow wat een vrolijke en kleurrijke mensen heb je gefotografeerd Els! De Bunudidrummers (schreef je het zo?) maken die de muziek die ik hier hoor want dat klinkt geweldig!
Maar uh....zag ik jouw kleinkinderen daar ook niet tussen die drummers?

Fijne vakantie nog verder,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Leuke manier om te rijzen! Ik wens je goeie vakantie's,

Anoniem zei

Weet je dat ik daar nou nog nooit geweest ben? Ieder jaar neem ik me voor om het volgend jaar toch eens een kijkje te gaan nemen op het full color festival, maar om de een of andere reden gebeurt het nooit. En het lijkt me toch zo ontzettend leuk!