zondag 3 augustus 2008

Nieuw hoedje


©Els

17 opmerkingen:

Anoniem zei

En die blijven maar komen!

Anoniem zei

Goed dat je weer een nieuw hoedje hebt, want de temperaturen gaan weer omhoog, en de zon gaat zich weer laten zien... :-(

Anoniem zei

jaaaa komt er weer zon dan :)

Anoniem zei

En de man kwam thuis, de man kwam thuis

en de man kwam zat naar huis

wat vond hij op zijn kamerke: 'n vreemde hoed in huis

Wie zijn hoed is dit, wie zijn hoed is dat,

wie zijn hoed zal dat nou zijn

"och lieve man dat is geen hoed

maar een zonnehoed van mijn"


Dit is een vrije variatie op een heel oud feestliedje.
Ik moest er meteen aan denken toen ik je hoed zag.

curieuzeneuzemosterdpot zei

het staat beeldig!

zo'n zonnehoedje wilt iedereen? :-))

Anoniem zei

Ah gelukkig ze staat er prachtig op en je hebt zelfs een reservehoedje zie ik! Mooie compo en schitterende DOF, leuk de herhaling in de achtergrond!

Anoniem zei

@Nog vergeten ... de bloemetjes ruiken niet, maar de zee ruikt heerlijk ;)

Anoniem zei

Je twee 'hoedjes'foto's mogen er zijn, Els! Knappe dof en zacht kleurenpalet... Dit is genieten!

Anoniem zei

Hopelijk komen er nog veel van die prachtige hoedjes,
dan blijft het zomeren.
Knap vastgelegd.
Gr.
P-TER

Anoniem zei

Zo die staat je mooi, prikt hij niet een beetje?
Een BEAUTY!!!!!!!!!

Anoniem zei

Zou ik de koningin wel eens onder willen zien :-).
Mooie foto, mooie scherptediepte.

Anoniem zei

He he, het werd tijd want die oude hoed stond je voor geen cent.

Anoniem zei

Heel erg mooi met die herhaling van het hoedje in de achtergrond, mooie DOF!

mieke zei

En dus.........vandaag hoedja op naar je werk.
De mensen komen dan allemaal naar jou kijken in plaats van naar de apies.-))))

Anoniem zei

ô Jan! wat is mijn Vader goed!
Zie eens, dees mooijen nieuwen hoed
Heeft hij me straks gegeven.
ô Jongen! 'k ben zoo in mijn schik;
Hij leerde mij met een, hoe ik
Nu met mijn hoed moest leven.

Wanneer ge, zei hy, iemand ziet,
Ontzie dan toch uw hoedje niet;
Gij moet om 'tgroeten denken.
'k Zal, als ge dus, in korter tijd
Dan anders, uwen hoed verslijt,
U weêr een nieuwen schenken.
© Pieter 't Hoen
*wink, big smile*
Prettige dinsdag, Els!

Martine zei

Tot de blaadjes afvallen. Dan sta je daar met een stekelhoedje op je hoofd!

Anoniem zei

Prachtige foto! Super met de scherpte op de eerste bloem. Veel beterschap trouwens! Ik hoop dat je weer vlug foto's kunt maken en bloggen.