woensdag 20 augustus 2008

Het leven van een appel.










©Els

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat heb je dit mooi en beeld gebracht Els.
Maar de appeltaart spreekt me meer aan dan die appels,
Mmmmm gooi je er ook altijd een scheutje rum erdoor?
niet dat ik zo’n zuipschuit ben hoor!!! maar dit is wel heel lekker *lol*
Bewaar je even een stukje? Ik heb nog brood achter mijn kiezen.
Geweldige!!!!! kiekjes.

Anoniem zei

Ja leuk hoor...heb ik net een droge boterham naar binnen gewerkt....kom jij daar aanzetten met zo'n verleidelijk stuk gebak.
Doe dan maar een stukje...schenk ik er zelf wel koffie bij ;))

Chris zei

Yep, zo als op de laatste foto lust ik ook wel een appel....ach doe me maar 2!!!

Anoniem zei

Hmmmmmmm, dat ziet er echt heel lekker uit! Da's haast gemeen zo op de vroege ochtend..... Mijn appeltjes zijn zover nog niet hoor!

Anoniem zei

Geweldig hoe je dat vastgelegd hebt
Mmmmm lekker ziet dat appeltaartje er uit hoor!

Anoniem zei

ohhhhhhhhhhhhhh wat gemeen....ik woon nog geen 5 min lopen van jullie vandaan en ik krijg helemaal en dan ook helemaal niets!!! tjonge jonge...van je moeder moet je het maar hebben, hahahaha
hele mooi foto's...was hij lekker???

mieke zei

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM LEKKER
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM LEKKER
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM LEKKER
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM LEKKER

Anoniem zei

Het water loopt in mijn mond Els...
daar lus ik wel pap van hoor !! :-)))))))))))))))
Lieve knufff groetjes van Anna

Els zei

Hahaha ik hou zelf niet eens van appeltaart.

Anoniem zei

ik wordt helemaal gek...jachtschotel!!!!! ook dat nog. denk dat ik weer bij jullie intrek. heb mijn tas al gepakt, nu alleen nog derk overhalen, hahahaha. eet smakelijk!!!

Anoniem zei

Als je geen appeltaart lust wat doe je er dan mee?
Ik denk dat het je om een bloemstukje is te doen en je de zelfde streken er op na houd als die Ria waar ik mee getrouwd ben.

Het was gezellig bij je zus!
EN ZE HEEFT ME HELE VERHALEN OVER JE VERTELD.
Nee ik zal ze niet verder vertellen!
Tenminste zolang ik geen ideeën te kort kom om een log te maken.
En eerlijk gezegd ik mis op dit moment veel inspiratie.

Anoniem zei

Je zou ons toch ook een stukje brengen????????

xxx eefke

Anoniem zei

Jammie en dat net nu ik sinds kort aan het lijnen ben en goed ga, dus kijk er ff naar en weet me te herrinneren hoe lekker het is.
Ik neem wel een appel :-)
Mooie serie, ziet er echt smakelijk uit zeg, die slagroom doet het hem :-)
groetjes.

Anoniem zei

Dit heb je supermooi fotografisch in beeld gebracht.

Groetjes Sjoukje

Anoniem zei

Wat een héérlijk leven! En wat heb je dit schitterend weergegeven.

Anoniem zei

Hmmm wat een lekkere appeltjes.. ik heb 3 appelbomen in de tuin, waarvan 2 kleintjes en 1 grote. En volgende week zijn ze aan de beurt! Eens kijken of ik ook zo'n lekkere appeltaart kan maken! Natje xxx

Anoniem zei

Wat een toffe serie!
En met de laatste foto's laat je me het water in de mond lopen. Ik heb al geprobeerd een likkie van de slagroom te nemen, maar zover is m'n computer nog niet :-))

Anoniem zei

Het leven als appel heb je mooi in beeld gebracht. Misschien als laatste stapje nog het bijten in de appeltaart. Ziet er trouwens ook erg goed uit!