donderdag 14 augustus 2008

Ik mag het s(t)okje doorgeven.............................

Gisteren ben ik genomineerd door Eric http://eric-itschert-exposeert.skynetblogs.be/ voor het Brillante Weblog Award 2008.
Nou was ik me daar even zo trots als een pauw haha.
Het betekend wel dat ik nu het stokje door mag geven en 7 logs mag uitzoeken die ik mooi vind en dat valt nog vies tegen om te doen moet ik zeggen.
Ik heb maar besloten om de logs uit te kiezen waar ik bijna elke dag wel even kijk en zelfs dat was moeilijk, want wat moet je kiezen. Mijn nr1 had ik snel gevonden maar de andere 6 uitkiezen was echt geen makkie, want ze hebben allemaal wel wat leuks of moois.
Nou daar gaat ie dan, er is één nummer 1 en de rest staat voor mij op nummer 2...................


# Land of smiles .............. http://mitmig.web-log.nl/
Ook al is ze met dit blog gestopt ik vind hem nog steeds prachtig. Monique heeft nu een
nieuw blog voor haar foto s, het adres is te vinden op haar oude blog.
Eigenlijk hoef ik alleen maar te zeggen,........ kijk zelf maar dan begrijp je gelijk waarom
ik dit blog zo mooi vind.

# Fotogeniek Belgie ........... http://fotogeniekbelgie.wordpress.com/
Prachtige foto's en leuk om er op rond te kijken en te lezen.

# Verhalen van Mieke.........http://willeminagreiner2.blogspot.com/
Ook al krijg ik de verhalen meestal al te horen voor ik op het blog gekeken heb toch hoort
dit blog hier in mijn rijtje thuis.
Alle daagse dingen over het gewone leven, ook al is dat leven soms moeilijk.

# Artmus.............................http://huismusje.web-log.nl/huismusje/
Mooie foto s van haar schilderijen en haar katten enz. en dat allemaal met veel humor
neergezet.

# Ardet Nec Costumiter....http://chrimie-weblogs01.blogspot.com/
Een log waar de liefde voor oude gebouwen zoals kerken enz. te vinden is, maar ook
van de natuur zijn hele mooie foto s gemaakt.

# Chopin en Sander...........http://chopinensander.web-log.nl/
Een leuk blog met heel veel humor.Heel leuk om te lezen met leuke en mooie foto s erbij.



En dan nu mijn nr 1.
---------------------------

Sprokkels weblog.............................http://weblog.sprokkels.net/

Is het onze gezamelijke liefde voor de tuinkabouter?
Of komt het omdat ik denk dat ze ook een beetje gek is?
Ik weet het niet hoor, maar ik vind het een prachtig weblog
over gewone dingen met mooie foto s erbij.



Jeebee, je mag het Award ophalen en op je log neerzetten.
Het Logo kan je halen bij Tommy http://zuzenzo-tommy.skynetblogs.be/

Jullie mogen nu alle 7 het stokje doorgeven aan nog weer 7 blogs

Nogmaals de spelregels :
1. De winnaar mag het logo plaatsen. (logo zit rechtsboven de blog van Tommy J)
2. Plaats een link naar degene van wie je de Award hebt gekregen.
3. Stuur de Award naar tenminste 7 andere Bloggers, die door hun actualiteit, thema’s en designs opvallen.
4. Zet de links van deze sites op je blog.
5. Laat een berichtje achter op de betreffende sites.
(meer info bij Tommy)


Zo en nu is het weer voor een paar dagen genoeg geweest. Als alles meezit hoop ik na het weekend weer terug te komen, al zal het eerst niet elke dag zijn en of ik dan overal kan reageren weet ik ook nog niet.
Tot gauw.






©Els

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Gek mens! (sprak zij met een big smile...) Je laat me blozen....

Chris zei

dat een keuze moeilijk is geloof ik graag.Ik ben blij dat JeeBee de winnaar is.Nu hoef ik geen keuzes te maken. Hihihi

Els zei

sorry chris, het is de bedoeling dat jij er ook 7 uitkiest met 1 winaar daarin hahaha

Anoniem zei

NOU ELS....DAAR ZUL JE SPROKKELTJE ZEKER EEN PLEZIER MEE DOEN.
DIE KAN ZO`N HART ONDER DE RIEM WEL EVEN GEBRUIKEN OOK.
oooo hemel ik type groot.

Nou ja...ben ook helemaal van de veraltereerdigheid.
van de wat???
van mij stuk bedoel ik.
Men krijgt immers niet elke dag een award.

Els reuze bedankt voor deze award.
en nu is het zeker de bedoeling dat ik het zelfde doe.


grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
kun je wel?????
alsof ik al niks te doen had.
ik reken nog wel een keer met je af.

Anoniem zei

Proficiat dat je de award gewonnen hebt!! Lijkt me ook niet makkelijk om 6 weblogs te kiezen! Er zijn er ook zoveel!

Koen zei

Bedankt Els! Het doet me echt veel plezier dat ik deel uit maak van je favoriete blogs!

Anoniem zei

Terecht hoor Els die award, je foto's en humor zijn steeds weer een genot om van mee te genieten!
Maarre waar is je award nou, kzie um nie :)

Anoniem zei

Hey,

bedankt voor je lief berichtje... allee het stokje blijft goed in omloop, leuk-leuk. Zolang niemand het laten vallen loopt het verder hé. Proficiat aan spronkel die het logo mag plaatsen, nu kunnen ze ook voortaan bij hem het logo ophalen.

Het word gezellig druk op mijn blogje nu iedereen zijn logo bij mij komt ophalen. Ik heb de blogs'car niet uitgevonden maar mijn blogje word er wel meer door bezocht. Dat is natuurlijk altijd fijn, dus wie zin heeft in een tasje koffie met een koekje, je bent genodigd.

Liefs
-Tommy-

Anoniem zei

Proficiat met je uitverkiezing.
Daar mag je trots op zijn.
Fijn weekend,
Groetjes Truus

Xray Pictures zei

Ja hoor, dit zijn terechte nominaties.

Anoniem zei

Hallo Els gaat het ondertussen weer iets beter met je nek en schouders??? Lastig hoor!!
Ik kwam op een aantal logs al tekst tegen over doorgeefstokjes van jou maar dit doorgeefsokje is toch ook heel bijzonder!!

Fijn weekend!
Beuzeblaadje die er vanaf morgen ook weer is!

amy zei

je geeft me zo heel wat linkjes om eens te bekijken!
liefs van hier

Anoniem zei

Laat ik beginnen met je te bedanken voor het feit dat je mij naast de anderen hebt uitgekozen.

Mijn probleem is echter dat ik alle logs die ik bezoek bezoek omdat ik het mooie logs vind of prettige mensen vind om mee om te gaan.

Lang niet al die personen staan op de linkerkant van mijn web-log vermeld.

Hoe lief ook van je bedoeld maar ik ga geen keuzes maken.
Ik hoop dat je begrip kunt opbrengen voor mijn beslissing.

Anoniem zei

Je mag wel met je veren pronken hoor, van harte met de nominatie en wat leuk dat ik ook in je rijtje voorkom, voel me vereerd!