maandag 18 augustus 2008

Maandag,,,,,,,,,,,




©Els

17 opmerkingen:

Anoniem zei

Wasdag?
Prachtige foto's. Helaas gaat mijn was vandaag in de droger, want buiten zal het niet droog worden...;-)

Anoniem zei

Maandag wasdag en dan met plastic knijpers, dat lukt bij mij niet.
Ik was als ik genoeg bij elkaar heb en drogen doe ik in de droogtrommel.

Anoniem zei

Hahahaha... Maandag was dag...
Heel leuk gedaan... prachtig die knijpers!
Lieve groetjes van Anna

Anoniem zei

Wasdag!!!!!!!!
Mooi in beeld gebracht met de gekleurde wasknijpers.
Maar is het bij jullie dan droog?
dan kom ik er aan met mijn was, of hangt het al vol *lol*
Wat kun je van de simpele dingen, toch een mooie kiekje maken.
SUPER!!!!!!!! kiekjes.

Anoniem zei

mooi gezien en gefliepst Els!!!!

Anoniem zei

Heel creatief Els

mieke zei

wat ben jij nog ouwerwets zeg.
Maandag wasdag en woensdag gehaktdag?

Anoniem zei

leuke (mooi) foto's
volgens mij wordt het wel tijd voor nieuwe knijpers, hahahaha.
die kun je zo bij ons halen...ik heb de was al in de droger.

Anoniem zei

Maandag = Wasdag
Hoe kom je er op, geweldig.

Woensdag = Gehaktdag
Weer foto's dan?

Anoniem zei

Zeg Els, had je dat nou voor de
foto's de was niet iets netter op kunnen hangen??? Zo droogt het akelig "dubbel" op!

Wel heel leuk gevonden voor
de maandag!

Groetjesss,
beuzeblaadje
OT: Kom je woensdag met gehakt?

Anoniem zei

Tja, net terug van weggeweest zul je best je maandag (en je waslijnen) kunnen vullen....

Anoniem zei

Ik was op zondag veel goedkoper, en gisteren was hij buiten zo droog :-)
Dinsdag gehakt dag hier, ben ik eigenwijs of niet :-)))
Wel leuke foto's.
O.T heb je site gelinkt ivm je filmpje , had foto's van de bisons.
Gezellige avond en groetjes.

Anoniem zei

Haaa..... ha....
Ik kom je bij deze een compliment brengen want je bent één van de weinige dames die mijn log van vandaag heeft begrepen

Anoniem zei

Ha, ik had vandaag ook de was buiten hangen. Totdat het begon te regenen. Toen snel onder het afdak.
Leuke foto's. Pracht-wasknijpers.

curieuzeneuzemosterdpot zei

heb je 'm drooggekregen??

welkom terug, els!
ik hoop dat alles goed met je gaat??

Chris zei

Nog geen roestvlekken in je was Els?

Anoniem zei

Mooie foto's! Ik gebruik altijd mijn droger, maar dat is niet zo leuk om foto's van te maken. :)
groetjes Karin