zaterdag 8 maart 2008

Effe weg........


©Els

21 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk gevonden! Hihi, daar zal ie plezier aan beleven!
PS: prachtig serietje over kunst pootte je hier neer. Dank je wel om het met ons te delen!

mieke zei

Hahahahha heerlijk hoor, ik denk dat jullie volgende week de handen vol hebben aan hem.
Lekker uitwaaien en lekker wandelen.
Wat zal hij weer genieten.

Anoniem zei

:-)) wat een lekker koppie,
geniet er maar van

Anoniem zei

Heel veel plezier saampjes !!!

Anoniem zei

Wat leuk gevonden en wat een leuk joch. Fijne week geniet ervan Bep.

Koen zei

Wat een leuke foto! Geniet ervan en laat ons nadien maar wat zien van Texel

Anoniem zei

heel veel plezier en lekker uitwaaien ;))
hebbie oppas voor Jacob of bewaking ??

Anoniem zei

Een hele fijne week ( al ben ik wel te laat ! ) ...Geniet er van ...en ...t levert vast weer mooie foto's op !
Groeten Sophia

Anoniem zei

Hahahahaha...
Heel leuk Els!
Geniet maar lekker!

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Zullen jullie goed op mijn grote broer passen? Wat zal het stil zijn thuis als hij er niet is. Wie moet er dan met mij spelen????? Ik hoop dat ik ook een keertje met jullie mee mag als ik wat groter ben.
Dikke kus Naomie

Oja nemen jullie wel wat leuks voor mij mee?

Anoniem zei

Oh, oh, toen jullie met Jakob gingen namen jullie een kabouter mee terug. Straks kom je met een extra kleinkind terug, ach geeft ook niks, toch? :-)

Ik heb enorm van je vorige log genoten, prachtig exposities!

curieuzeneuzemosterdpot zei

knap bolleke, zorg goed voor oma en opa!
maak er een onvergetelijke tijd van!!

kom heelhuids weer thuis!

Anoniem zei

Wat een leuke foto en bewerking! Wens jullie heel veel plezier, maar dat zal wel loslopen met dat kleine grut erbij dat oma wel weet bezig te houden! Gezond en uitgerust weer terug!

Chris zei

Veel plezier deze week! En komgezond terug!!!

Anoniem zei

Heel veel plezier daar met elkaar.
Heb je Jacob wel goed opgesloten?

Anoniem zei

Hahahaha wat heeft hij een mooie kopie.
Geniet er heerlijk van, maar hou dat jochie goed vast met die storm.
Nee, hij moet opa en oma ook goed vasthouden hihihihih anders waaien die weg.
Veel plezier!!!!!!!!!!

Anoniem zei

Geniet er van! Kom je weer terug met een kabouter? ;-)

Anoniem zei

hopelijk genieten jullie ervan en zijn de baterijen terug mooi opgeladen.
hopelijk geen last van de storm, wanneer je de belden van de ruwe zee ziet, om knus binnen te blijven.
groeten
veel genot

Anoniem zei

Hahahaha... wat een prachtige foto !!
Heel veel plezier...
Lieve groetjes van Anna

Tiny zei

Ben net terug uit Zeeland, hoop dat je net zo genoten hebt als ik.
Wat een leuke orginele foto heb je gemaakt van je kleinzoon, wat een lieverd zo te zien.
groetjes

Anoniem zei

Wooow Els zaten jullie daar ook met die storm? Dan zul je straks ongetwijfeld prachtige foto's hebben!

Doeiii,
beuzeblaadje