zondag 16 maart 2008

Zand ,Zee en Waterpokken.3.....(vreemde) vogels

Schuilplaats voor de storm.
De enige echte 4 vleugelige Texelse Vliegmeeuw.
Als je dacht dat alléén mensen om stomme dingen ruzie maken, dan heb je het mis.
Pa Gans.
Ma Gans...(of is het andersom?????)
Dit weet ik zeker, dit is ma Fazant.
Ze zijn er klaar voor, voor de vlucht naar huis. De volgende dag waren ze spoorloos.
De foto is trouwens een zoekplaatje. Zoek de vreemdeling.
Vreemde vogel.
( dit ben ik niet hoor, dat is mijn dubbelganger)

©Els

19 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige vogels Els...haha....vooral die laatste...Een échte Always vogel ( zelfs die heeft vleugels ! )
Maar leuk die viervleugelige...haha...mooi op tijd geklikt he...zo twee achter elkaar...en ja ...die ene vreemde op de één na laatste foto...Ik zie hem !
Mooie foto's !!
Heb je er veel gemaakt ?
Voor nu nog een fijne zondagavond
groeten Sophia

Tiny zei

Heb de vreemdeling ook gevonden, grappig !!!
Mooie foto's van alle vogels, altijd genieten vind ik.
Had je mooi weer op Texel ? ben er nooit geweest....ben meer een zeelandganger, jeugdsentiment, denk ik.
Gezellige avond, groetjes ook aan je dubbelganger. Lijkt me een jolige meid :-)

Anoniem zei

Hele mooie vogels, en die laatste iedere gek heeft zijn gebrek hoor hahaha....
Maar idd een hele vreemde vogel...

Anoniem zei

Yep...t was Wessel met de waterpokken !!
Hi...jouw kleinzoon dus ook ?....tja......hij heeft hier gezellig bij mij foto's zitten kijken toen hij die dingen had ...dus zo door t kabeltje...Taaie dingen he ...wat leggen die een lange weg af ...hihihi
Fijne zondagavond !
Sophia

Anoniem zei

En aardige kennismaking hoor.;-))
Alle vogels vliegen.

Anoniem zei

De mechanische vreemdeling valt niet erg op, die laatste vreemde vogel loopt harder in de gaten.
Zo hoe heb ik dat gezegd???
De andere vogels staan er prachtig op.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Wauw wat een fantastische vogelfoto's heb je kunnen schieten zeg. Vooral die laaste zeg....de enige echte Elsus gekkus, die is errug zeldzaam wist je dat ;-)

Anoniem zei

Nou de vreemdeling heb ik gespot hoor wel grappig om daar een zoekplaatje van te maken.
De viervleugelige meeuw ja daar trap ik niet in ik zie er nog iets naastvliegen zet je bril maar op dan zie je het ook ;-))
Mooie serie van alle vogeltjes en ook die met de hoed ha,ha.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

De vogels van de bovenste foto's kan ik nog wel herkennen, maar de onderste wordt een probleem.
Het vliegt met een doos boven het hoofd en fladdert met de armen,
ra,ra, welke vogel is dit.

Anoniem zei

nou dacht ik toch veel soorten gefliepst te hebben , kom ik er hier toch één tegen ...fantastisch dat je die hebt gefliepst ;))
mooie foto's baai de weej !

curieuzeneuzemosterdpot zei

whahaaa, over vreemde vogels gesproken!

ze kunnen bovendien nog wild zijn ook(laatste foto?) ;-))))

mooi log, els!

mieke zei

Hahahahahahaha
Alle vogels zijn prachtig, vooral die vreemde eend in het kartonnen doosje.
Die moet zeker naar de dierenarts omdat ze in het doosje moest.
Maar het lijkt mij ook wel hoog nodig hoor, dat die naar de dokter moet.
Laat haar daar maar even bijkomen.
De storm zal wel te hard geweest zijn, :-))))))

mieke zei

Ik zie net dat het een doosje van Always is.
Wou je voor maandverbandje spelen of zo?
Deze reaktie moet je niet plaatsen hoor.

Anoniem zei

't Is een vreemdling zeker
Die verdwaald is zeker?
Zal haar rap eens vragen naar haar naam...
*wink, big smile*
Wat een knap serietje vrije vogels! Een lust voor het oog...

Anoniem zei

whahahahaha
van alle vogels op een rij maakt de laatste wel een heel grote indruk op mij :-)

Anoniem zei

Prachtmeeuwen! Daar kun je lang naar kijken. Zeg, en dan nog wel met een Always-doos? :))

Anoniem zei

Vind de strand serie heel erg mooi.
En bij deze serie zitten er wel hele vreemde vogels tussen. Zo te zien hebben jullie ondanks de waterpokken wel lol en het naar de zin gehad heerlijke foto's.
Bep

Anoniem zei

Tjonge, jij weet wel héél bijzondere vogels te kieken. Een 4-vleugelige Texelse vliegmeeuw fotograveren is een echte kunst. Dat kan bijna niemand!
En dan die ene tegendraadse....
Maar de meest bijzondere is toch de laatste. Dat is nou wat je noemt echt een vreemde vogel...;-)

Anoniem zei

Ik maar denken, oooh die zitten daar met die storm, dat arme jochie.
En jullie hebben de dikste pret gehad, met deze vreemde vogel, die ik nog nooit eerder heb gezien.
Al je foto’s waren om te smullen, maar de laatste is om te brullen hahahaha
De foto’s van de zee, zijn beauty’s.
SUPER!!!!!!!! gekiekt