vrijdag 21 maart 2008

Vrolijk Pasen





24 opmerkingen:

Monique zei

Ach, wat een worsteling voor die kleintjes ... prachtige serie Els! Die laatste lijkt wel van goud, heel mooi! Vrolijke Paasdagen!

Anoniem zei

Wat een gedoe als je voor Pasen nog uit je ei wil kruipen!
Fijne dagen!

Anoniem zei

Mooi he ....kuikentjes die uitkomen !!
Wij hadden vroeger thuis een hele schuur vól met ééndagskuikens....in t begin nog onder de lamp...Zo mooi!!
Ik kon er een hele poos bij zitten kijken samen met mijn vader...dat weet ik nog goed !

Voor jou ook hele fijne Paasdagen
Tot volgende week
Groeten Sophia

Anoniem zei

Mooie serie Els. Prettige pasen.
N. Kl.

Anoniem zei

kakelverse eitjes heb jij :))
fijne paasdagen!

curieuzeneuzemosterdpot zei

een wonder is het, elke geboorte opnieuw!!

vrolijke paasdagen, els!

Tiny zei

Mooie serie.Jij hebt de echte, ik de neppers :-)
Gezellige paasdagen, word sneeuwpoppenmaken :-(
groetjes

Anoniem zei

Ik kom je even fijne Paasdagen wenasen hoor, ik ben een beetje laat.
Ik had de hele dag visite, en ik moest ook nog een taart bakken..lekker he..hahahahaaaa
Maar ga lekker eitjes zoeken zou ik zeggen dus veel plezier..
Groetjes Coby

Anoniem zei

fijne paasdagen els, en die piepkuikens ohhh wat mooi om t e zien zeg,
wat moeten ze hard werken hé om uit die schil t e komen...

mooi om te zien hé,
groetjes
klaproos

Anoniem zei

Hoe is het toch mogelijk dat dat in zo'n eitje past....:-0
(lijkt wel wat op mij- hoe ik uit mijn bed kom..;-)))))))
Gezellige Paasdagen!

Anoniem zei

Wooow, wooow, wooow en nog eens wooooow!! SUPER ELS!! Ik had nog noooooit een kuiken uit een ei zien komen tot nu toe!
Als ze er uit zijn passen ze er volgens mij noooooit weer in!

Groetjes en al vast fijne
paasdagen gewenst!
beuzeblaadje

Anoniem zei

Dit moet je eigenlijk als een kort filmpje neerzetten.
Een vertederende serie maar je vind het toch niet erg he als ik ze liever wat donzig zie.
Fijne paasdagen Bep

Anoniem zei

Het is waarom het kuiken zoekt de hen.
Het kind de moederborst, waarom ik ben
Bang voor den winter en den herfst, den nacht
Van 't jaar-waarom een jong kind niet de pracht
Der sterren liefheeft, wel een vlam en vuur
Van t witte kaarsje- met een klaar getuur
Ligt hij op 't kussen wakker, lang en met
Zijn ogen volgt hij 't waaiend flikkren, het
Vlammetje brandt nog in zijn dromen voort.
© Herman Gorter
PROFICIAT, om zo iets te kunnen fotografere moet je een kràk zijn!

mieke zei

Het is iedere keer weer een wonder als je dit ziet.
Ik wens jullie ook een hele prettige rustig paasweekend.

Chris zei

Oef...ik ben een beetje laat.Maar ja...een moet de deur dicht doen he?
Een hele mooie serie Els!
Ik wens jullie ook een pettig paasfeest met heeeeeel veel zon!
Dan hebben wij dat ook :-))

Anoniem zei

Prachtig Els!
't Is nog een hele bevalling. En als je dit zo ziet, kun je je haast niet voorstellen dat dit die gezellige gele, bolle paaskuikentjes zijn...

Anoniem zei

Wat leuk dat je dit van zo dichtbij kon vastleggen. Mooi gedaan!
fijne paasdagen!

Anoniem zei

Fijne paasdagen

Dikke kus uit Huize Waterpok ;-)

Martine zei

Het verbaast me telkens weer hoe zo'n eitje een heel kuiken kan bevatten. Watis de natuur toch wonderlijk.

Anoniem zei

Ah kijk eens nieuwe voorraad voor de katten hier :):):)

Nee hoor ik plaag je maar, prachtig gefotografeerd, die kleine donsballetjes.

Anoniem zei

Schitterend. Erg leuk juist om ze zo verkreukeld uit het ei te zien komen en te weten dat ze een kwartiertje later van de schattige donsbolletjes zullen zijn. Prettige paasdagen nog.

Anoniem zei

Prachtig zijn ze... bij mij is het nog niet zover...
We hebben de eieren vorige week in het broedmachine gedaan... maar die van jou heb je goed uitgerekend... prachtig hoor!!
Fijne paasdagen en lieve groetjes van Anna

Anoniem zei

Ahhh, echte paaskukeltjes, vertederend!!
Nog een fijne Paas!!

Anoniem zei

Ik weet het nog heel goed!
Toen ik uit het ei was gekropen, bekeek mijn vader me heel lang en goed.
Daarna was zijn reaktie: "Dit is wel een heel bijzonder geval."