donderdag 20 maart 2008

Ukkepuk






Soms heb je van die dagen dan zit alles tegen. Ik ben al 2 dagen bezig om een paar filmpjes van Naomie op dit blog te krijgen, maar elke keer weer stopt de verbinding met blogger. Pfffffff, daar krijg je toch wat van. Morgen zal ik het nog een keer proberen en als het dan nog niet lukt dan zal ik Chris weer eens lief aan moeten kijken en hem vragen of hij me voor de zoveelste keer wil helpen.
Tot zolang de foto's van de jongste ukkepuk bij de Mantelbavianen.

©Els

18 opmerkingen:

Anoniem zei

aaaah wat een lief frumpie!!!
kan je de filmpjes niet met bucket plaatsen dan net zoals de foto's?
wel toch?

Els zei

Ja dat wil wel maar ik vind ze dan minder mooi worden en dat zou zonde zijn.

Koen zei

Prachtig! Ziet er zo kwetsbaar uit, maar toch lekker veilig bij z'n moeder. Die eerste foto steekt er nog bovenuit. Geweldig hoe die volwassen aap u bekijkt! Mooie compositie ook!

Anoniem zei

Ik weet dat iedere moeder haar kind het allermooist vindt, maar eh....
Nee hoor, zonder gekheid, het is een apie om te zien! Wat een snoepie!

Anoniem zei

Wat een leuk gezicht, die ukkepuk zo tussen de volwassen apen.
Hij ziet er nog aardig kaal uit,
hopenlijk krijgt hij het niet koud.

Anoniem zei

Oooh wat een scheetje, die is nog klein.
Ik zie steeds, dat het vuistje naar het bekje gaat hahahaha
Die klampt zich stevig vast, mooi in beeld gebracht Els, dit is de derdekeer moet nu lukken.
SUPER!!!!!!

Anoniem zei

Ach wat een schattig aapje, die wordt door alle apen in de watten gelegd zo te zien.
Mooie serie van de apen Els.
Alvast fijne Paasdagen.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Bálen is dat he ...als iets niet lukt !
Wat een lieverdje dat baviaantje.....
Nog een fijne avond ...en succes met je filmpje !
Groeten Sophia

Anoniem zei

Het is een prachtige weergave van ouderliefde en kindergeluk.
Heelfijne en mooie paasdagen toegewenst!

Anoniem zei

Woooow wat een "kaal" jonkie Els!
Maar wel een lief gezicht!

Groetjes,
beuzeblaadje
OT: Als je zorgt dat je dinsdag bij je zus bent kunnen wij elkaar ook eens zien!

Chris zei

Ik weet het nog, als of het gisteren is geweest. Ik was pas geboren en moeder kreeg kraamvisite. Een tante van mij kwam op bezoek. Een zus van mijn moeder. Na de nodige koffie zou de baby, dus ik, bekeken worden.
Mijn tante keek heel voorzichtig over de rand van mijn bedje, kijkt mij aan. Ik begin vriendelijk te lachen en hoor mijn tante nog zeggen....lijkt net een aapie...!
En toch is het mijn lievelingstante geworden. Ook al weet ze het niet.

Monique zei

Wat een klein friemeltje! Schattige serie de hele familie zo lekker saampjes, al zou ik die volwassen exemplaren liever niet in 't wild tegenkomen. Mooi dat je contact met ze hebt in die eerste foto! Succes met 't filmpje en alvast een Vrolijk Pasen!

mieke zei

Het word weer feest in de dierentuin.
Allemaal baby beessies.
Wat lief he, dit aapje.
En ik vind het altijd zo leuk, als je er lang naar kijkt, dan zie je eeen heleboel dingen die de baby mens ook doet.
OT Chris zit er klaar voor hoor.-))

Anoniem zei

wat een kaal diertje ..kan me voorstellen dat het zo wegkruipt bij moeders , tis steenkoud !!
mooie foto's Els ..van al die apies ..fijne paasdagen gewenst ..zal wel druk zijn voor jou ?? of moet je niet werken ??
groetjes Lenie

Anoniem zei

Die aapjes zijn ook leuk om naar te kijken.
Fijne Paasdagen gewenst.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Kan je flink van balen als zoiets niet lukt. Maar tot die tijd vermaak ik me wel met dit kleine baviaantje, wat een heerlijk ding!

Anoniem zei

Oh- da's echt een ukkepukkie...zoooo leuk!

Anoniem zei

Op een tweetenige luiaard

In een gezelschap luiaards zat
Een luiaard, die twee tenen had
De and'ren, die er drie bezaten
Die kregen 't diertje in de gaten
En riepen luid :we gaan hem stenigen:
Hij is de enige tweetenige!

"Waarom meteen gegooi met stenen?"
Vroeg hun die luiaard met twee tenen,
"Uw vooroordeel is onterecht:
Twee-tenen-luiaards zijn niet slecht
Ook slechte luiaards zijn er enige
Maar dat zijn doorgaans toch tweebenige!"
© Theo van de Leur
*wink, big smile*
Pràchtig serietje!