dinsdag 4 maart 2008

Madeliefje


©Els

16 opmerkingen:

Monique zei

Een echt liefje ... net ontloken aan de kleur te zien en heel mooi op de foto gezet!

Anoniem zei

dit is een heel lief madeliefje, Els.

mieke zei

De lente komt, de lente komt.
Hoeraaaaaaa.

Anoniem zei

Heb hier een paar logjes gemist zie ik?
Maar de schade vlug ingehaald!
Er was dus heel wat moois te beleven in Elsblogland!

Anoniem zei

Ok ik beken, ben stikjaloers op je camera en lens en de geweldige foto's die je er mee maakt.
Echt supermooi deze bloem

Anoniem zei

Staat er mooi op, hoewel hij al een beetje 'versleten' lijkt. Hier hebben de madeliefjes de hele winter door gebloeid. Maar dat waren van die ordinaire witte ;-)

Anoniem zei

Mooi he ...zo een eenvoudig bloemetje
Maar ik vond dat ze dit jaar wel erg vroeg bloeide...toch ?
Fijne dag Els
Groeten Sophia

Anoniem zei

Wow, wat is die mooie scherp en de mooie kleuren. Het meizoentje(zo wordt het madeliefje ook wel genoemd) is om te zoenen.

Anoniem zei

mooi die meizoentjes , ja Thea zegt het ;)) en ik heb die ordinaire witte ..TOEVALLIG ..en is stik mooi onder de appelbomen , dan maai ik speciaal even niet ....lekker scherp op foto gezet Els , klasse !!

Anoniem zei

Een mooi meizoentje/madelief ik weet het ook niet allemaal. Ik weet wel dat ie mooi op de kiek staat.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Da's dus een madeLIEF!je.... bestaat er iets mooiers?

Anoniem zei

mooie macro, mooie kleuren en heel lief blommeke.

Groetjes menumenum

Anoniem zei

Een madeliefje is deze kleur????
Is dit puur natuur of heb je hem
onder een lamp gehad Els? Ik las laatst ergens dat hij dan verkleurd..... Ik ken alleen de witte! Wel mooi trouwens!!

Fijne avond,
beuzeblaadje

Anoniem zei

Spreid vroolijk, tusschen gras en kruid,
Het hagelwitte kroontjen uit.
Om ’t hart van louter goude!
Al valt ons ’t voorjaar schraal en ruw,
Wat, Madeliefje, deert het u?
Gij zijt niet bang voor koude.

Gij wacht niet tot, met zomerpracht,
De zon vroeg opstaat in haar kracht,
In ’t purperkleurig oosten;
Maar komt ons, needrig als gij zijt,
Van een gerekten wintertijd
Met goelijk lachje troosten.

*J. Montgomery*

curieuzeneuzemosterdpot zei

pfffff .. ik krijg het warm van zoveel schoonheid ..

Anoniem zei

Dag Els

Wat vind ik dit een prachtige foto!
Gr Joke