woensdag 16 april 2008

1 van de lieve brieven

Lieve Jacob en Sil,

Namens alle bewoners van het KOC wil ik -Xavier van Bladel, de oudste en meest wijze kabouter van JeeBee- jullie heel veel geluk wensen met jullie huwelijk.
Alhoewel het in de kabouterwereld nog niet gebruikelijk is dat twee kabouters van hetzelfde geslacht elkaar het ja-woord geven, juichen wij dit van harte toe.
Het opent perspectieven!
We wensen jullie een heel lang, gezond en gelukkig leven.
We vinden het allemaal heel erg jammer dat jullie er geen uitgebreid kabouterfeest van maken (zoals gebruikelijk is in de kabouterwereld) maar we respecteren jullie keuze.
Wij gaan in het KOC jullie huwelijk zeker vieren. JeeBee heeft nog een voorraadje kastanjebier en eikeltjeswijn bewaard voor speciale gelegenheden, en dit is er zeker één van!

We wensen jullie een hele fijne dag!

Namens alle KOC-bewoners en JeeBee.

9 opmerkingen:

mieke zei

Ik ben zo blij voor jullie Jacob en Sil, dat het KOC het toestemt dat jullie mogen trouwen.
Ik ben al wakker hoor en wacht op de dingen die komen.

Anoniem zei

Heute ist Euer Tag!
Wir, Heinrich, Floris und ich,Maximilian, wünschen Euch alles Gute und ein glückliches Leben!
Möge alles so kommen wie Ihr es Euch wünscht und vorstellt!
Viele Grüsse von hier.
Maximilian.

Anoniem zei

Gefeliciteerd. Ik wens hen een schitterende dag toe.

Anoniem zei

Het weer is goed, het zonnetje schijnt. Ik hoop dat hun verdere leven ook vol zonneschijn zal zijn.
Leuk dat je de brief van Xavier hier geplaatst hebt. (je had z'n foto ook mogen plaatsen hoor... hij zou apetrots geweest zijn)
Wat een aardige kabouters wonen er toch in het KOC. ;-)

Fijne dag vandaag!

Anoniem zei

wij staan helemaal klaar ...
dus kom maar op met die trouwreportage ;)))

Anoniem zei

Sil en Jacob zullen een stralend bruidspaar zijn.
Maar waarom op een geheime locatie?
ik lus ook wel eikeltjeswijn.
Nou, dan proost ik er vanavond wel op Sil en Jacob.
Feliciteer het bruidspaar maar even.
PROOST!!!!!!!

Anoniem zei

Lief hoor al die hartverwarmende reacties ;)
Het zal me een gezang worden, al die kabouters aan de bier en wijn :)

Anoniem zei

Heel hartelijk gefeliciteerd en een fijne dag gewenst, al had ik wel een glaasje eikeltjeswijn willen drinken.

Anoniem zei

Wel wat laat maar toch nog even feliciteren.
De geaardheid doet er totaal niet toe er zijn weer twee MENSEN die elkaar hebben gevonden.
Ik wens jullie dan ook heel veel geluk.

Gr. Frans