dinsdag 1 april 2008

Kaartje



©Els

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Als ik het goed begrijp is het één van de kinderen die gaan huwen.
Alvast gefeliciteerd.

Anoniem zei

Oooohhh dat wordt feest Els.
Ik neem aan dat het één van je kinderen is die gaat trouwen. Alvast gefeliciteerd en ik wens
jullie een hele mooie zonnige dag
17 april.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Haha......dat zijn toch de... TUIN KABOUTERS ? :-)

Je brengt mensen op een dwaalspoor ....hihi

Kadotip.... dat is lachen !!
Ik laat hier vast "De Beste Wensen" ....achter....Is ook goed he ....
Groetjes Sophia

Anoniem zei

Trouwens....ik let ook even op de datum ...hihi ;-)

Sophia

mieke zei

hahahaha, ja natuurlijk 1 van je kinderen. hahahaha.

Anoniem zei

Ha,ha,ha ga je daar toch lekker mee feesten.
Leef je in sprookjesland dat je kaarten maakt voor de kabouters ;-)
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Dat word vast een inimini feestje :)
Ik wens ze hierbij heel veel paddestoeltjes toe om fijn in te wonen.

Anoniem zei

Zo dat word een lekker feestje, vast van harte gefeliciteerd (met je kinderen ?)

Anoniem zei

Gezien de datum en het feit dat er in kabouterland geen homohuwelijken gesloten worden, ga ik er van uit dat ik dit bericht niet al te serieus hoef te nemen. ;-)
Doe mijn groetjes aan Sil en Jacob!

Anoniem zei

dag els gefeliciteerd met het voornemen van je kind, om te gaan trouwen,
leuk en ik wens het jonge koppel een leven lang geluk toe

groetjes
klaproos

mieke zei

Hahahahahahahahahaha
Hahahahahahahahaahha
Hahahahahahahahahaha
Is het een motje???????

Monique zei

Nou, het merendeel heeft niet in de gaten dat het vandaag 1 april is en dat je 'kinderen' tuinkabouters zijn ... lachen hoor, je hebt ze goed te pakken! Trekken de kinderen trouwens bij jullie in na het huwelijk? Ik wens ze een heel fijne dag en een lang en gelukkig leven samen. Zal ik een klein kruiwagentje opsturen als huwelijkscadeau? :)

Anoniem zei

Dat wordt dus een huwelijkje, met een ambtenaartje van de burgerlijke stand en een trouwautootje en ringetjes.
Zijn ze te koop in die maat?
Ik ben benieuwd waar het huwelijsreisje naar toe gaat.

Anoniem zei

Dat lijkt me een heuglijk feit dus van harte gefeliciteerd vast.
Vergeet je camera niet mee te nemen Els.

Liefs van Sary en de bengels

Anoniem zei

hahahaha
gaan de twee nichtjes trouwen!!!
wat leuk !!!

1 voor- of nadeel , els
er komen geen kleinkinderen bij!
en voor adoptie komen ze natuurlijk niet in aanmerking....
TE OUD!

ik verwacht natuurlijk wel een uitnodiging voor het feest!

groetjes, joek

Anoniem zei

1 April kikker in je bil toch zeker.
Wat een zwerm vogels op je vorige log de lucht ziet er zwart van.
Bep

curieuzeneuzemosterdpot zei

;-))))

al is 1 april net voorbij, ik vind dit een geslaagde grap! :-))

of jacob dezelfde mening is toegedaan .. :-))))

Anoniem zei

Oké, als het dan geen 1 aprilgrap is en dit huwelijk daadwerkelijk doorgaat, zijn er dan ook Drentse kabouters uitgenodigd?
Ik heb het er eens met mijn KOCbewoners over gehad, maar die wisten nog niet dat er in de kabouterwereld ook homohuwelijken werden gesloten. Ze juichen het overigens van harte toe! Ze vertelden me ook dat ze zo'n huwelijk heel graag eens wilden bijwonen! (hint, hint!)

Anoniem zei

gefeliciteerd sil en jacob!!!!
en natuurlijk els en egbert!!!!
ik word nu wel heel nieuwsgierig hoor!!!kunnen we 18 april mooie trouwfoto´s verwachten???
dankjewel dat je me gelinkt hebt!!!
groetjes pauline

Anoniem zei

Wat leuk voor Jacob en Sil!!!
Dat zal een 'reuze' feest worden :-)