zaterdag 26 april 2008

Mooi opgedroogd






©Els

18 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooooh Els... wat een schatten van een geiten!!
en wat heb je het mooi weergegeven allemaal...
echt super !!
Fijn weekend en lieve groetjes van Anna

Tiny zei

Wat een mooie serie's van de geiten, super mooi en lief zien ze eruit.
Leuk dat je het kon fotograferen.
Gezellige zondag en groetjes.

Anoniem zei

ik heb enkele bevallingen gemist??

gelukkig kan ik mijn schade inhalen, wat ik ook gedaan heb. ;-)

wat staan mama en baby geit er prachtig op, els!

Anoniem zei

wat een prachtige anglo nubian geiten,
dat vind ik persoonlijk de allermooiste die er zijn:-))

groetjes
klaproos

mieke zei

Wat lieffffff.

Anoniem zei

Mooie, boeiend en interessante reeksen! Zowel de natte als de droge reeks :-)

Anoniem zei

Ahhh....die zwarte, leuk he zo klein!
gr remy

Anoniem zei

Wat een prachtige geiten zijn dit toch.
En de kleintjes zijn inderdaad zeer fraai opgedroogd. Dat zwartje met schoonheidsvlekken :-)

Anoniem zei

Wat een prachtige baby's heeft Grietje gebaard!

Anoniem zei

Wat een prachtige beestjes zijn het ....vooral die zwarte ...die is héél apart !!
Fijne zondag avond...Groeten Sophia

Anoniem zei

die zijn zeker mooi opgedroogd zeg
wat een schatjes
die oortjes....die vragen gewoon om een aai en kroeltje

Anoniem zei

Ik heb de bevalling gemist
maar opgedroogd vind ik het ook mooi.
Lief ziet dat kleine grut er uit hé?
Leuke serie heb je er van gemaakt.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Die is echt mooi opgedroogd.
Prachtige foto's. Dat jonge grut heeft aller aandacht in weblogland.
Groetjes Truus

Els zei

Heel vreemd, iederéén is helemaal weg van dat zwartje bokje. Ze zijn natuurlijk alle twee prachtig maar ik geloof dat ik de enige ben die helemaal verliefd is op het bruine geitje. Die vind ik zo lieffff. smelt smelt.

Anoniem zei

ze zijn beiden leuk ..
de oren daar blijf ik op vallen hoor ;)))
wat een nagelvreter heeft ze vast zeg ...phoe hé !!!

Anoniem zei

staat mijn reactie nu ??

Anoniem zei

wat een grappig kleurverschil tussen de kotertjes
je foto's zijn allerschattigst :)

Anoniem zei

Je hebt toch maar weer bewezen, hoe mooi de natuur is, he :)
Heel toffe reportage.