donderdag 17 april 2008

En ze leefden nog lang en gelukkig.......................



Ach beste mensen , wat hebben wij een fijne dag gehad. Het zonnetje scheen , alles liep zoals het lopen moest. We hebben verschrikkelijk veel plezier gehad en hebben krom gelegen om die rare ambtenaar met haar rare brilletje op haar neus. Wat een leuk gek mens.
En dan onze getuige Steven, hij kwam op het laatste moment de trouwzaal in gerend. Hij was de weg kwijt geraakt en zat heerlijk op zijn gemak een patatje te eten in het restaurant van de dierentuin. Gelukkig waren er genoeg mensen die hem eraan herinnerden waar hij eigenlijk voor kwam.
Als jullie dit lezen zitten wij in het vliegtuig naar Noorwegen. We stappen op het vliegtuig in Eelde. Lekker dicht bij huis. Daarna vliegen we 1e klas naar Noorwegen en gaan daar een rondreis maken. We gaan de trollen bezoeken en het huis van de kerstman. en nog veel meer .
De kaartjes stromen nog steeds binnen. We hebben er maar weer 1 uit de grote stapel geplukt om hier te laten zien.
Ja en dan even over de reden waarom wij geen groot feest gaven.
Al een poosje hebben wij het idee dat het tollerante Nederland niet zo tollerant meer is. Er is ons iets verteld over vreemde films enzo en niet geaccepteerde vreemdelingen of anders denkenden. Wees eerlijk, als jullie tegen je vrienden zeggen dat je naar het huwelijk van 2 kabouters gaat, dan zullen ze met hun mond wijd open staan en aan je vragen of je je pilletje vandaag wel gehad hebt. Laat staan als je verteld dat die 2 ook nog homo zijn.
Maar wij moeten eerlijk zeggen, het viel allemaal heel erg mee wat ons huwelijk betreft dan. Wat hebben we lieve reacties gekregen. De minder leuke brieven hebben Els en Egbert gelijk bij het oud papier gegooid. Weg ermee.
Beste mensen heel erg bedankt voor alle felicitaties en vergeet niet om hieronder naar onze trouw foto s te kijken.
Jacob en Sil.







25 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. Maak er een leuke vakantie van en tot gauw!!!!

Anoniem zei

Hahaha...Prachtig........
Dat was een heerlijke dag vandaag....

Vast een fijn weekend Els ....Groetjes Sophia

Anoniem zei

Wat een geweldige trouwplechtigheid hebben jullie gehad! Ik, Xavier van Bladel, zit hier met bijna 200 kabouters om me heen naar deze geweldige fotovoorstelling te kijken. We heffen allemaal het glas en zeggen: Proost! Op een lang en gelukkig leven voor Sil en Jacob!
Jullie zijn nu op weg naar Noorwegen. Wij hier uit het KOC, hopen dat jullie een hele fijne tijd zullen hebben. We horen toch nog wel van jullie hé?
Wij feesten hier nu nog even verder. Het feest heeft, na het zien van deze foto's, een diepere demensie gekregen. De stemming zit er hier goed in.
Tot later!
(o ja, Els bedankt voor het weergeven van alle info! dat stellen we zeer op prijs!)

Anoniem zei

Hahahahaha geweldig!!
Ik heb genoten van de schitterende foto's! Iedereen nog van harte gefeliciteerd en hopelijk leven ze nog heel lang en gelukkig!

Groetjes,
beuzeblaadje

Anoniem zei

en ze leefden nog lang en gelukkig !
fijne huwelijksreis en flieps maar alles wat los en vast zit , want de foto's wil ik zien ;)))

Els zei

Oeps ik zie net dat ze hun fototoestel zijn vergeten.
Das pech hebben

curieuzeneuzemosterdpot zei

zo'n mooie huwelijksreportage is zeldzaam!

dit huwelijk is dat ook! :-))

ik wens het koppeltje heel gelukkige jaren en hoop dat jij, els, ons af en toe op de hoogte houdt van dit huwelijksgeluk! :-))

Anoniem zei

Ach nee, zo verliefd dat ze de camera zijn vergeten ... wat jammer! Kun je d'r niet ff achteraan vliegen? :) Heel veel geluk samen Sil en Jacob en een heel fijne vakantie en let op voor de trollen!

mieke zei

Heel hartelijkgefeliciteerd jullie twee.
Een hele fijne huwelijksreis en kom gezond weer terug.
En voor Els en Egbert, nog gefeliciteerd met Justin.

Anoniem zei

Wat een fantastische dag hebben jullie gehad. Jullie boffen maar dat Els dat allemaal zo mooi voor jullie geregeld heeft.
Veel geluk hoor :)

Anoniem zei

Ik wens jullie een super reis,en lekker genieten hoor..maar dat zal wel lukken denk ik..

Anoniem zei

Wow! Jacob en Sil wat een mooie huwelijksplechtigheid en die foto's!!!
Veel plezier in Noorwegen!

Tiny zei

Hahaah wat leuk.
heb de show bewondert, zag er heel gezellig uit.
En nu lekker op vakantie, hoop dat ze daar ff een camera kopen. Wil toch wel foto's zien, van die heerlijke stel.
Dat ze maar heel lang gelukkig mogen zijn met elkaar.
Gezellige weekend en groetjes

J.J. Kleinstra zei

Els, heb jij je pilletje al ingenomen? Kijk maar uit, straks word je met gillende sirenes afgevoerd.
Joop

Anoniem zei

Sil en Jacob, een hele fijne huwelijksreis gewenst en alle geluk in de toekomst!
OT Moet ik nu ook een pilletje nemen, dat ik hier twee kabouters
zit te beantwoorden?

Anoniem zei

Hahahahahaha wat geweldig, dat alles kan tegenwoordig.
We leven toch in een vrij land zo te zien, nu al een stelletje kabouters die getrouwd zijn.
Maar ze kunnen wel zo’n wegwerpcamera kopen, we willen meer zien van dit verliefd stelletje.
Fijne vakantie gewenst en op naar de wittebroodsweken hihihihihihihi.
GEWELDIG!!!!!!! reportage
Fijn en zonnig weekend gewenst Els.

mieke zei

Hahahahahahaha
Ik val bijna van mijn stoel van het lachen van het kommentaar van onze grote broer Joop.
Pas maar op hoor Els, straks word je verstoten haahahahaahaa.

Anoniem zei

:-))))
het duurde even voordat ik het doorhad waar het hier om ging, maar els,
ik wens het jonge koppel héél veel geluk toe, veel plezier op vakantie gewenst, we spreken elkaar weer later...
groetjes
klaproos

Anoniem zei

Fijn dat jullie zo genoten hebben van je huwlijksdag.
Mooie bruidsreportage.
Groetjes Tinie

Anoniem zei

Wat een feestelijke gebeurtenis - van mij ook hartelijk gefeliciteerd en mooie huwelijksreis toegewenst!
Kan het zijn dat ik jullie hier net voorbij zag vliegen...????

Anoniem zei

Ik zou zo graag nog een foto van de ringen willen zien...Lukt dat nog denk je. kHeb nog nooit een kabouterringetje gezien.

Els zei

Sorry de foto van de ringen zijn mislukt. Helaas heb ik nog geen supermacro lens.

Anoniem zei

ik wens jullie een fijne reis door het kabouterleven!

groetjes tom en joek

Anoniem zei

Fijn dat het een mooie dag geworden is ik wens ze een goede reis nar Noorwegen.
Fijne zondag Bep

Anoniem zei

Van harte proficiat !!
Noorwegen is een prachtig land. Bijna 20j geleden bezochten we de fjorden. We startten in Oslo en gingen NW-waarts richting Geiranger/Dalsnibba. You will love it !!!
Enjoy.