dinsdag 22 april 2008

Indische Varaan




©Els

12 opmerkingen:

mieke zei

Opde tweede foto lijkt het net een schilpad.

Chris zei

Ik persoonlijk vind de afrikaanse mooier!
Heeft een veel vriendelijker koppie!

Anoniem zei

Wat een plofzak. Net gegeten? Een babygeitje?

Anoniem zei

hij/zij ligt er lekker lui bij?
is het daarom dat ie een beetje uit de kluiten gewassen is, of is dit normaal?

prachtig dier!

Anoniem zei

Geweldig zijn ze ... deze ligt uit te buiken? Hier lopen ze ook rond, maar aangezien de Thais ze als een lekkernij beschouwen is ze geen lang leven beschoren ... :(

Anoniem zei

Is het enge beesten week of zo het zijn prachtige foto's maar ik kijk toch liever naar Truusje.
Bep

Anoniem zei

is een prachtdier .. net gegeten zeker ???
ken iemand die is er helemaal gek van , zal eens een link sturen ;)

Anoniem zei

Mooi foto's heb je van deze kanpperd gemaakt!

Anoniem zei

Ik ben blij dat hij niet in me bed licht hoor, lui of niet lui :-))))

Anoniem zei

Wat een oerdieren he, vind ze altijd net prehistorisch zulke dieren

Anoniem zei

De laatste foto is mooi.
Het heeft wel iets van een krokodil.
Jij blij, dat hij net gegeten had, en achter glas zit hihihihi
Bijzondere beesten om te zien.
Super!!!!!! gekiekt.

Anoniem zei

Dit vind ik een echte engerd, Truusje vind ik veel lieverder.