woensdag 2 april 2008

Het einde van een Annemoon.




Het is niet alléén het einde van deze Annemoon ,het is ook het einde van 3 maanden vrij zijn. Ik heb die 3maanden niet gewerkt omdat ik mijn aantal contracten had gehad en je er dan wettelijk uit moet of ze moeten je een vast contract aanbieden. Nou dat doet bijna niemand meer , dus vakantie.
Vandaag begin ik weer te werken. Het is heel dubbel, ik heb er zin in , maar ik was ook wel weer gewend aan het thuiszitten en achter de computer kruipen waneer ik maar zin had.
©Els

17 opmerkingen:

mieke zei

Werken zal je hahahahahaha
Luieren doe ik wel.

Anoniem zei

anemonen zijn zooo mooi, ik verheug me er al weer op dat ze hier in de tuin gaan bloeien, maar dat duurt nog hele poos helaas
Werk ze weer!!!

Anoniem zei

O jee dat is ff schrikken, werken wat is dat :-))))
Maar alles wend hoor, ook hangen aan een touwtje, dus succes ...

Anoniem zei

Het is ook eigenlijk verkeerd om: je kunt beter in de winter werken en in de zomer vakantie hebben.... Succes met je werk, je pakt het vast zo weer op!

Anoniem zei

Werken wen je zo weer aan en het plezier wat jij aan je werk had straalde van de logjes af.
De anemoon is werkelijk niet mooi meer, die kan in de groen bak.

Anoniem zei

Tja, ik begrijp je hoor, de vrijheid ben je vlug gewoon... veel courage meid, en hopelijk loopt het wel los!
Wilde ondanks de stukke puter (leen nu ff die van leflamand) je toch een fijne dag toewensen!

Anoniem zei

Ze doen er alles aan om onder een vast contract uit te komen.
Hoeveel uur per week werk je?

In ieder geval veel plezier weer!

Monique zei

Lekker niets doen went sneller dan werken, maar je hebt wel leuk werk, dat scheelt ...! Zelfs zo'n uitgebloeid anemoontje weet je mooi vast te leggen, de blaadjes zien er trouwens nog best goed uit, maar ik dat 't regent, dus dat is ook zo voorbij! Werk ze...!

Anoniem zei

Ook al zijn ze aan het einde. Ze leveren nog mooie plaatjes af.

Anoniem zei

Els wees blij dat je nog werken kan.
Je went er wel aan, en je ontmoet weer andere mensen, is dit niet leuk?
Maar die derde foto is nog wel mooie, maar de rest is om grienen.
Veel plezier met je werk Els, het afkicken is nu begonnen.
STERKTE!!!!

Anoniem zei

Die anemoon is inderdaad aan zn eindje ...Ja en droie maanden niet werken ...dan valt het niet mee om weer te beginnen ...Sterkte
Al heb ik geen idee wat je doet ...
Fijne dag ...Groetjes Sophia

Anoniem zei

Ik vind bijna uitgebloeide bloemen vaak heel mooi! Vooral tulpen die aan het verleppen zijn. ;-)
En dat werken? Wees blij dat je werken kán!

Anoniem zei

Tsja- aan alles komt een eind en niet alleen bij Anemonen...;-)))
Sterkte met je werk- is altijd zo weer gewend..;-))en het is toch rotweer..;-)))

Anoniem zei

ja het echte drukke seizoen staat ook voor de deur dus ach .....ook wel weer leuk toch ???
komen vast wéér 3 maannden aan van lui thuis ;)))
werk ze !!!!

Anoniem zei

Het lijkt me niet de bedoeling van de wet dat je na een aantal tijdelijke contracten eruit vliegt. Er hoort natuurlijk een vaste aanstelling op te volgen.
Maar ja, mazen weet ook iedereen te vinden.
Het einde van de anemoon heb je toch nog mooi gekiekt.
Groetjes Truus

Anoniem zei

Vind de foto's van het einde van de annemoon wel wat hebben, weer eens wat anders dan al die mooie bloemen.
Succes met je werk.
Bep

Anoniem zei

Hahahahaha....zit nog even na te grinniken om de reactie van je zus!
Dat zal zeker even wennen zijn Els na 3 maanden weer aan het werk!
Maar wel weer opnieuw bij de dierentuin??????

Welterusten,
beuzeblaadje